Torsdag förmiddag

Är en underbar stund  börjar jobba kl 12, hela fm ensam hemma. Har precis fixat all stryktvätt, den ligger nu i prydliga högar. Det är så skönt när det är gjort. JA - älskade LillSis, jag stryker för mycket, men det är en viss känsla med släta kläder tycker jag. :=)

image232


I helgen på började jag denna LO, nu är den klar....... Fast jag vet inte, den känns lite tom och rubriken???
Men så här får den vara ett tag i alla fall. Fotot är på J när hon går tvåan på gymnasiet...... 5 år sedan kom jag på.
Det är fasligt vad tiden har gått fort när man plockar i gamla foton. Allt känns som igår..... Hmmmm!

Det allra bästa är ju att jag själv inte blivit äldre :)   (Bara lite i kroppen ibland när den inte hänger med)
Nu ska jag dricka en kopp kaffe och njuta lite till av tysnaden innan det är dags att gå iväg till jobbet,
hoppas det blir en lugn em, huvudet är inte helt OK...

Ha en bra dag! AA

Kommentarer
Postat av: ÅsaB

Härliga layouter (de två i förra inlägget och denna alltså)!:-) Är lite nyfiken på blommorna och det som finns längst ner på denna LO. Är det stämplar eller något annat, eller är det ritat på fri hand? Väldigt snyggt är det i alla fall. Kram Å

2007-10-11 @ 12:06:25
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Men visst är det härligt med nystruken tvätt? Inte så att jag tycker själva styrkandet är så himla kul, men det är mycket trevligare med släta, fina kläder! :-)
Nu ser jag inte riktigt vad det står i texten, men hade det varit jag som gjort LOn hade jag troligen lagt till namnet och "i" innan 2:an. Men annars tycker jag den är väldigt fin, gillar cirkeln du skrivit på i den större cirkeln!

Och visst är det härligt att det bara är barnen som blir äldre, precis likadant här! ;-)

2007-10-11 @ 14:17:36
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Mette

Jag tycker att den här jättefin!
Och vad mycket annat fint du har hunnit med sedan jag var här och kikade in sist!
Du är verkligen så himla duktig och kreativ!

Kram
Mette

2007-10-11 @ 15:55:20
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Lisbet

Trött, trist men helt underbart att få titta in till dig och inspireras igen. Jag ska ta med mig alla intrycken nu när jag ska städa och fundera på vad jag ska scrappa nästa gång.

Ha den god torsdagkväll.

2007-10-11 @ 16:34:17
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Oj, vad jag gillar denna LO. Så underbar. För det första, vilken vacker dotter du har :)Sen gillar jag den gröna färger du har som bakgrund och blommorna och gräset längst ner, har du ritat det själv. Jättefint, verkligen. Är det stämplar, så vill jag ha såna, har du ritat på frihand......wow vad bra gjort:)
Ha det så underbart:)
Kram

2007-10-11 @ 21:55:20
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Lillsis

jätte läcker syrran.. sitter här i lund och kikar tillsammans med mamsen.. nu vankas det mat.. ska bli gott.. har sovit/slumrat en stund på brorsans baltan i däckstol och med pläd.. med en öl i handen.. mmmm då känns livet ljuvligt ska du veta.. =)
må så gott.. kramar i massor..

2007-10-13 @ 17:43:49
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Marie

så fint med blommorna i nederkanten, supersnyggt!

2007-10-14 @ 13:12:56
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Frida

Hej Aase!
Tack för i Fredags, alltid lika mysigt att träffa Dig! Jag gillar dina scrap-resultat skarpt! KrAM

2007-10-14 @ 15:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0