Det är fredagskväll......

Jag är sååååååå trött, kommer stupa i säng tidigt idag. Krafterna har försvunnit och kvar är en urvriden disktrasa......
Har i alla fall städat, bytt gardiner och gjort höst mysigt inne. Brasan brinner och jag har bloggat runt bland all inspiration som finns..............
I morgon ska jag dricka elvakaffe hos mamma, systrami kommer också dit. Vi ska titta på gamlafoton som vi kan få del av. Sen bär det av hemåt mig, till det tysta lugna huset och mitt scraprum. Vi ska nämnligen scrappa hela dagen. Dt ska bli så kul och känns just nu väldigt viktigt att bara få vara med min älskade lillasyster. Kanske hinner vi med lunch också.


Till alla min underbara bloggvänner säger jag:

"Det enda som räknas
är det som tar dig
från ena ögonblicket till nästa."


image197

Ha en skön fredagskväll............
Vi hörs säkert i morgon igen.

Tusen Kramar// AA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysigt att scrappa med syster, ser fram emot att få göra det med min nästa helg! Och gamla album är ju guld värda, jag har börjat ta med några då och då från mamma och scanna in de jag vill ha. Tyvärr har jag och min syster varit och nallat en hel del när vi gjorde album till mamma och pappa tidigare, och då klistrade vi in originalen, ajaj! Och klippte i dem...
Ha en kanonhelg, ser fram emot fina alster!
Kram, Sandra

2007-09-21 @ 20:48:42
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar till Aase: Det lät som en jobbig vecka. Tur att det är helg nu! Vad härligt det lät med scrapmys med syrran! Jag önskar att jag hade haft en syster att scrappa tillsammans med. Kul att du blir glad över de kommentarer man ger dig!!

2007-09-21 @ 21:27:35
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lillasyster

ska vi äta????? hinner vi det??????
längtar tills i morrn.. har packat väskan full med.. tja .. det blev nästan allt men ändå inte. svintunga väskor.. hehehe.. men man kan ju ha missat nått..
tänkte på nästa lördag också.. så jag behöver inte packa upp emellan.. hehe..
nu ska jag ut i regnet med hunden sen nana.. mmm längtar efter kudden.. kram kram

2007-09-21 @ 22:07:46
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: ÅsaB

Ha en härlig scrapdag med syrran! Javisst hade det varit kul att stråla samman för lite scrapping någon gång.:-) Vi får fundera på det. Hösten känns ganska fulltecknad redan, men under vintermånaderna efter jul brukar ju inte mycket hända... Ikväll blir det kräftskiva hos mamma! Kameran ska med, kanske man kan fånga en sådan där fuling på bild.
:-) Kram Å

2007-09-22 @ 16:38:08
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: annika5064

Haha, jag får väl lägga ut en bild på superförvaringen snart! Min bror har en elektronikfirma och ville bli av med fyrkantiga boxar med 5 lådor i varje där de tidigare haft småpryttlar...de är 45*45*45 och spillpapper och dekorationer passar superbra...dock håller jag på och målar dem vita nu, två är färdiga...
Önskar dig en skön helg och kram,
Annika

2007-09-22 @ 20:07:15
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0