Två LO till......

Hade en riktigt bra skapardag och natt, kom inte i säng förrän 01.30...... hade huvudet fullt av ideér och då får man allt passa på. Ska fortsätta nu efter min lilla kaffepaus. har precis fotat och beskärt dessa så nu hoppas jag att ni också får lite lust att scrappa på.

image202

Min goe systerson tillika mitt fadderbarn. hanhar en speciell plats i mitt hjärta.

image203

Älskad Filip, gullungen som ger solsken i mångas hjärtan. Min bästa kompis lille busunge för ett år sen.
Har skickat nya kort på framkallning hoppas de kommer i början av veckan så att jag kan scrappa på
scrapträffen på lördag.

Ha en skön söndag. Kram AA

Kommentarer
Postat av: SannaF

Oj oj vad mycket fint du har hunnit med!!!
Tack för dina gulliga ord i min blog också : ) Det värmer verkligen!!! : )
KRAM

2007-09-23 @ 17:58:56
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

vad fina de var..
världens bästa fadder är DU!
det vet du va?!
kram på sej

2007-09-23 @ 18:52:01
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej hopp min vän, nu saknar jag dig faktiskt.!! Det är ju evigheter sedan vi sågs och jag har inte ens fått komma och gratta dig!!! Hade hoppats på nu i helgen men ni är ju så upptagna. Men men, sådant är livet fullt med åtaganden!
Vad fina saker du har gjort.
Kramis Lotta

2007-09-24 @ 10:17:12
Postat av: SasSa

Ser att jag inte varit här på länge, så mycket nytt och så snygga alster! Titt ut är ju så söt. Underbart papper, har jag inte sett förut är det ett känt märke? Den andra var så tuff. Läcker kombination med döskallar och de röda.
Kram SasSa

2007-09-30 @ 09:20:44
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0