Söndagkväll.....

Hur fort går en helg? Alldeles för fort tycker jag, har tagit det lugnt eftersom kroppen är såååå trött. Scrappat lite, varit på Hem & Trädgårdsmässa i Borås umgåtts med vänner och Storbus och LillBus. Med andra ord bara haft det bra och kopplat av ordentligt.

Här kommer en LO på mig och min LillSis....

image507

Det är nya papper från Scenic Route inköpta på mässan och lite rubons från AC - också köpta på mässan den stora fjärlien är en chipboardmall från Scenic Route de allra senaste var ju fjärliar och fåglar, journalingsstämpel & kärlek 100% stämpeln finns hos LillSis i hennes butik Handstämplat.ETC

I början av veckan kommer det att finnas en tävling på gång i Web-butiken/bloggen kika in där så får ni lite inspiration och en tävling att bita i...... :) Rolig tyckte jag !

Här på min blogg är det också en tävling, den som lämnar kommentar 1400 får en lite scrapvinst......
Så glöm inte att lämna ett spår efter er, kanske är det just du som får en vinst!

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll, jag ska snart krypa ner i min sköna säng och börja på en ny bok.....

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

LO:n är full av inspirerande detaljer. Håller med om att det är en rolig tävling som är utlyst. Hoppas tiden räcker till att skapa något!
Kram

2008-04-06 @ 22:10:08
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: monica

en tävling kan man ju alldrig missa. Skall kolla på Handstämplats blogg i morgon.
Jag håller med om att helgen går för fort, var tvungen att kolla din blogg innan jag gick till sängs.
hälsningar
Monica

2008-04-06 @ 22:20:28
Postat av: Lillsis

underbar syrran.. urläckra papper..
ser dock ut som om jag har en krona på huvvet.. hahaha.. men det är mina älskade adventstjärnor. låter sjukt men jag längtar tills jag får ta fram dem igen..*asgarvar* ja jag vet.. jag är knäpp
må så gott
kram kram ..
tävlingen är ute redan nu.. orkade inte vänta tills 00.00.. eller gå upp för tidigt imorrn..
kram kram igen..

2008-04-06 @ 22:25:53
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: cilla j

Nu attans , eftersom jag är en tävlings människa ska jag lämna avtryck här också. Är det karaoke tävling kajsa ägnar sig åt - VILL NI SE EN (advents) STJÄRNA SE PÅ MIG......
...... ( fniss )

2008-04-07 @ 09:59:49
Postat av: Susanne H

Visst är det härligt med nya papper! Kul layout!

2008-04-07 @ 11:52:17
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Fia

Vilken fin lo, så härliga färger! Så fiiina papper!

2008-04-07 @ 14:49:45
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta

Så härliga LOs du gjort. Gillar upplägget och färgerna i massor. Och LOen till handstämplats tävlign är åxå jättefin. Den måste jag ju vara med i.......jättekul.

2008-04-07 @ 21:26:11
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Ahnna

Jag hoppade in här av misstag, men vilken underbar sida. Kommer titta in igen. Jag scrappar själv inte (ÄN). / ahnna

2008-04-08 @ 09:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0