Så var man i scrapstimmet igen......

Började dagen med att uppfylla mina mål för den närmaste tiden, 30 minuters promenad varje dag....... Gjorde det innan jag åt frukost, det var så skönt när jag väl var hemma :) Nu ska jag bara fortsätta också, alltid så svårt att fullfölja av någon anledning. Det allra värsta är att jag kan inte skylla på någon annan än mig själv .... Håll tummarna att jag lyckas uppylla detta fram till 30/8 först och främst!!

Har scrappat idag, det var trögt att komma igång, gjorde klar denna som jag påbörjade härom dagen.



Älskade Viktor, så fin i sin hatt........... Gjort på Filip när han var ungefär lika stor det är så kul att killarna får lika i "sina" album.....



"Busfia" sa vi alltid när hon var liten :) Hon har verkligen en busig blick min älskade Sofia. Love you! ♥ ♥ ♥
Denna blev busig så rubriken var given, annars har jag hamnat i rubrik blokad :) Så svårt att få till rubrikerna så att det inte blir lika på alla LO......känns det igen?

Snart kommer TG hem, idag ska vi äta sill & potatis. Mums! Det har vi ätit mycket i sommar det är ju så gott och enkelt när man inte vill stå vid spisen i flera timmar. Bättre att hinna scrappa lite till, har gjort en LO till och ett kort också men det är till en alldeles speciell person så det visas i morgon :) ♥ ♥ ♥

Må väl, ta hand om varandra och Fånga dagen! Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina layouter som vanligt men jag gillar själv korten på viktor i sin lilla hatt, men så är jag ju barnsligt förtjust i just hattar också.

Kram L

2008-08-06 @ 18:51:59
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Kajsa tillika Lillsis

jättefina LO´s syrran.. kommer nog ihåg den andra prinshatt fotona också.. gillar också hattar på barnen ;P jasså du har ätit sill och potatis, jag har gjort kålpudding. hahahaha.. första gången faktiskt men den blev faktiskt god. ska nog minska på sirapen nästa gång. blev lite söt.. tom stora K gillade den.. =) fast inte E men hon är ju svår med det mesta.. må så gott . nu ska jag snart gå igenom alla mina LO´sar, det är fotboll på tv.. så jag får sysselsätta mej på nått sätt, har ju inte scrapsakerna hemma.. hoppsan sicken lång kommentar

=) jaja

kram kram Lillsis

2008-08-06 @ 18:57:01
URL: http://kajsascrap.blogg.se/
Postat av: Mette

Jag håller på dig! Jag skulle också behöva ta en sån promenad varje morgon... Men på måndag börjar jag jobba... Känns faktiskt motigt att gå upp en halvtimme tidigare och bege sig ut.. Går redan upp 05.15!'

Underbara layouter! Gillar dem båda massor! :)



2008-08-06 @ 20:25:23
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Åsa

Japp håller tummen för att du klarar promenaderna till 30/8 och längre än så.:-) Härliga layouter på härliga ungar. Och jag förstår dig när det gäller rubriker, de är alltid knepigast tycker jag. Fast jag tycker du fått till det riktigt finurligt och snyggt på dessa två. Kram Å

2008-08-07 @ 08:54:15
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: LottaM

Härliga layouter. Vad din dotter är vacker! Låter som du har det härligt denna veckan. Blir allt lite avis på mammamia. Kul med kickoff och att skapa i ett team.



Ha en skön helg



Kram lotta

2008-08-08 @ 17:49:23
URL: http://lottamaun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0