Scrappat i kväll.....

Älsklingen min sitter på pass iskogen och jag passar på att scrappa, tre nya ikväll och en avslutad sen juli :)
Ibland måste vissa LO vila innan de blir klara, visst är det så?

Här kommer min "lille kille" hihihihihi



Härligt foto på en härlig kille, alltid mammas lille kille i hjärtat ♥......



Oj, blev nog inte så bra fotad ;) Bokstäverna är vita och bakgrunden på huspappret är också vit ..... Men gillar verkligen fotot på min vän Lotta, du är så värdefull för mig!! En livlina utan dess like därav rubriken, - det finns ingen vän som min -

Hoppas ni har en skön kväll, just nu vet jag inte ad jag ska välja att göra? Läsa, virka, scrappa eller se på TV :) Svåra beslut att fatta.......

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jättemysiga layouter!!

Kram

2008-08-18 @ 21:48:24
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mina LO måste ofta vila! Snygga layouter du gjort. Gillar färgerna. Vi har alla våra specialintressen.....vissa sitter på pass i skogen och andra föredrar att scrappa!!

Kram

2008-08-18 @ 22:11:57
Postat av: Åsa

Superfina layouter som smittar av sig glädje. Och visst är det ett skönt dilemma när man har så många roliga saker att välja mellan att göra.;-) Kram Å

2008-08-19 @ 13:17:40
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: SannaF

Härliga fina layouter!!!

2008-08-19 @ 16:35:38
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0