Söndagkväll....

Vilket regnväder, det smattrar på rutan och fönsterblecket....

Igår var vi på en rolig kräftskiva, jisses vad mycket kul lekar och annat de hittat på. Kameran hade jag lämnat hemma, händer inte ofta men igår var jag såååå trött när vi skulle ge oss iväg att jag avstod. Ångrade mig flera gånger om under kvällen och hoppas att värdinnan kan maila över lite bilder :)....... Kvällens tema var Hatt, TG bjuder ju sig själv som vanligt och Sofia bidrog med hela sin hatt garderob :)  Visst är han snygg min sambo?



Fotot är taget idag när han visade Johanna hur han såg ut eftersom han vann och fick ett vandringspris för finaste "hattkreationen".......
Här kommer priset:


Gissa om jag skrattat gott flera gånger idag, nu står tuppen troget och visar upp sig på TG´s kontor. Undrar vad vi ska hitta på för att kunna skicka det vidare :)

NU ska vi snart åka till Borås för att gå på bio, det fick bli senaste föreställningen av Mamma Mia. Ska bli roligt. Återkommer i morgon med uppdatering från det sista i scrapvärlden :)

Ha en skön söndagskväll, Krameli Kram! AA

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilken härlig blogg - massor at inspireras av - hit kommer jag att återvända!

kram yes

2008-08-10 @ 20:14:31
Postat av: Karin

Snygg hatt och vilken fantastisk tupp.....Gissar att ni njuter gott av MamaMia. Vilken härlig MamaMia-yra vi har i Sverige nu. Spelar Cd:n för fullt här hemma.

Ha en skön vecka!

2008-08-10 @ 22:32:24
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0