Svalt och skönt.....

Idag känns det riktigt skönt, det är svalt och det luktar gott efter nattens regn. Känns lite lättare att andas också.
I huset är det tyst och stilla. Rasmus kör miniracing tävling i Stenungsund, Ninaj är på stan med tjejkompis och TG målar husgavel. Jag ska nog ta mig uppför trappa och i alla fall titta på mina scrapsaker. Idag går det att gå in i det rummet som annars är husets varmaste rum eftersom solen ligger på i stort sett hela dagen.

Har tittat igenom mina bilder och hittat ytterligare två favoriter....., har många :) jag vet!



Snuttegubben suger på tummen i sin gosiga vagn på Gotland.



Solnedgång på Gotland, visst ser vattnet ut som diamanter...?

Nu suger det i scraptarmen, vore ju kul att kunna ladda upp lite nya LO och inte bara en massa foton.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: malin

härliga bilder - de riktigt andas sommar och ledighet... kram på dig

2008-08-02 @ 15:57:09
URL: http://mallafors.se
Postat av: Karin

Underbara foton!!! Förstår att det lockar till scrap! Maken blev väldigt glad över din trevliga kommentar i min blogg....

Kram

2008-08-02 @ 19:57:21
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Maria R

Nej, jag tror jag dör! Vilket underbart foto på Victor, det kan inte bli bättre! Ljuvligt!

Kram

2008-08-03 @ 00:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0