Äntligen.....

Känns det som det vänder nu, och rösten blir stadigare och stadigare. Härligt för detta har inte varit så speciellt roligt. Igår fick jag nästan panik och tänkte att det blir inte jul hos oss iår, men idag känns det mycket mycket bättre. I morgon ska hela barnklanen och jag baka julgodis och kanske det blir någon kaka till Julkaffet :)

Här kommer två till av dem jag gjort till 70 åringen:)



Åldsta kusine och den yngsta..... två härliga bilder på två gosingar.



Har medvetet valt att göra dem enkla för att de ska passa mottagaren :)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en smörgås, det blir väl lite mysmat ikväll kan jag tänak mig när det är fredag och allt.

Ha en härlig fredag. Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: SannaF

Super snygga layouter!!!!

Jobbigt att vara sjuk så här i julstressen!!!



Jo det är ju lite annorlunda med digiscrap, men jag tycker det är kul också, jag har såååååååå mycket foton och jag hinner inte scrappa alla på papper... Men jag kommer ju scrappa med papper i fortsättningen också, det är bara kul att variera sig :)



KRAM KRAM

2008-12-19 @ 20:53:40
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Skönt att du är på bättringsvägen!! Kram

2008-12-20 @ 09:23:52
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0