DT - alster

Vilken toppen inspirerande scrappåse jag fick från Handstämplat i torsdags........ Alldeles sprillans nya papper från Crate, bling från Prima, band, hängbling från 7gypsie, knappnålar m blinhuvud från Maya Road, pärlemorpearls från Kaiser. Uppdraget bestod för min del av två : 1 LO med tre foton, alla mönstrade papper och alla dekos det var OK med att lägga till ngn dekoration men då skull det vara på båda ;) så jag valde vita knappar. Den andra LO skulle ha dold journaling och allt som fanns av papper och dekos, även här la jag till knappar......

Så här blev dom:



Journalingen ska jag skriva dit vid ett senare tillfälle....



Den dolda journalingen handlar om rödhaken och varför jag scrappat just denna LO...... Lotta, min vän den kommer att hamna hos dej så småningom. Bara en sväng till butiken emellan. Jag har scrappat den till dej! Du vet varför, därför med all min hjärteväns kärlek till dej tillägnar jag denna LO dej, min hjärtevän!!!

Jag sitter och njuter av två alldeles nya skyddsänglar, igår fick jag ett underbart armband av min hjätrevän Lotta. Tack vännen.
Idag har jag fått en jättefin trä ängel och skyddsängel (som sitter i mitt halsbandlänk) per post av min fantastiska cyberbloggvän Karin (Kajsaloppan) Jag blev så rörd att tårar trillade nerfrån min kind. Tack Karin, det värmde!
Må gott, nu ska vi snart fira 70 -åring. Det mesta är framplockat när det gäller tomtar, granen kvar till imorgon.... och lite inköp :) Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Maria

WOW så fina layouter! Måste nog också göra en om mig själv, sällan jag dokumenteras :-).



Passar på att önska GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!



Kram Maria

2008-12-22 @ 18:36:30
URL: http://copyrightmaria.se
Postat av: myamia

Önskar dig en god jul, kram mya

2008-12-23 @ 11:29:42
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Cina99

Vill bara önska dig en god jul :)

2008-12-23 @ 17:03:36
URL: http://cina99.bloggagratis.se/
Postat av: MissMian

underbara!!! Bra idé med mina mål inför 2009...tror jag ska sno den idén!

2008-12-26 @ 22:10:36
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0