Fjärde december.....

Sovit en stor del av dagen, hostat så mycket att älskade gubben tog en annan säng på andra våning ;) Ont i bröstet och är så hes att jag valt att vara tyst. Älskade mamma ställde upp och öppnade LillSis butik idag åt mig, så jag sitter här med datorn i knät och funderar på när denna kvällen ska ta slut. TG är på ishockey i Göteborg ikväll så jag är ensam hemma. I morgon kommer de två barnen R & N. Så då blir det liv i luckan igen.....

Gjorde klart två LO till igår, men är inte riktigt nöjd med dem.......



Älsklingen min :=)



Denna LO ska jag ge bort till en släkting som fyller år snart, vet att dt är riskfritt att visa här för hon är inte på internet, men LillSis och jag ska ge Lo på våra familjer i ett fint album, det sak bl iså kul för det kommer att uppskattas, nu är den svåraste gjorde, den på mig själv...... :)
Har fått dekosblockering, vet inte vad jag ska dekorera med och blir inte nöjd, plockar fram och bort mest hela tiden. Skulle vilja påstå att det är en rejäl låsning :=) ycker ni att det är för lite dekorationer? eller har ni ngt annat bra tips tar jag tacksamt emot.............Hoppas den frösvinner snabbt för jag har massor av projekt som jag vill göra klart.


Brasan brinner dåligt, får nog kolla vad som hänt. Må gott! Jag ska kurera rösten... Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej, tråkigt att du e sjuk :( hoppas du kryar på dig snart! Jag tycker de båda LO's är superfina, jag vet att personen i fråga kommer bli JÄTTEGLAD 'hihi' Kram kram från lilla mig

2008-12-04 @ 18:06:20
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: LottaM

Vad trist att du är sjuk. Hoppas att du snart blir bättre. Har haft en alldeles för hektisk november och ligger efter på bloggfronten. Har uppdaterat mig på dina alster och som vanligt har du massor fint. Vilken toppen idé att ge bort ett album. Kanske något att tänka på till jul.



Kram Lotta

2008-12-04 @ 20:37:15
URL: http://lottamaun.blogspot.com
Postat av: Melissa

Usch, låter inte alls bra med sjukdomen... men då kan man ju alltid pyssla! Förutsatt att man inte är typ döende...

2008-12-05 @ 03:56:25
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

lilla gumman.. inte kul att du är sjuk.. vill ju träffa dej åtminstone en gång i veckan.. =) jag tycker inte du ska ha mer dekos på din LO.. hon är inte pyntig,den som ska ha våra alster.. insåg nu att även jag måste sätta fart mina alster till Albumet.. jag har ialla fall 3 klara av 10.. phu.. men hur ska jag hinna.. hm.. kram kram

2008-12-05 @ 07:51:35
URL: http://handstamplat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0