Lördag.....

Vilken dag vi har haft, alla barnen har varit hemma och mängder av julgodis och kakor har vi gjort :) Många glada skratt och bra julmusik har vi lyssnat till. TACK,  våra gulliga barn för en härlig dag tillsammans :) Detta får helt klart bli en ny tradition följande år!
Med två scrappare i familejn låg kameran framme större delen av dagen, jag har dock inte tagit de flesta korten ;)



Rasmus fotar sin bästa teammedlem idag :) Mozartkulor är deras specialitet :)



Syskon kärlek, liten & mellan :)



Mor och son :) Så glad att få vara med mina barn en hel dag, även de som flyttat hemifrån

Vi åt go lunch enligt barnen, mammas hemmagjorda potatismos och köttbullar.
Idag känns det som livet återvänt, känner mig hyfsat pigg. Fast just nu ganska trött eftersom vi hållt på hela dagen, jag har bakat tre sorters kakor, tillsammans har vi gjort praliner, mozartkulor, snickers, kaffepraliner, Leila´s "rock-godis", IS-choklad....... NU kan julen komma för godis har vi i alla fall :)

Nu ska vi kolla in Dansbandskampen, i morgon ska alla julådor ner från vinden och lite inköp göras. Får skriva lite listor så inget glöms......

Må gottit, just nu känns det som om julen hinner hit också :)

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Verkar som ni haft en riktigt mysig dag!!! Annika och jag har just klätt granen och fotograferat samtidigt ur alla vinklar....far i huset undrade vem han skulle kontakta för att få hjälp med oss tokiga tjejer!!!

Kram

2008-12-20 @ 23:05:43
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: myamia

härligt att julen är räddad med julgodis :) jag får nog köpa mitt, men det blir nog jul ändå . kram

2008-12-20 @ 23:55:52
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Johanna

hehe vilken superskön dag!!!

2008-12-21 @ 00:13:38
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: ÅsaF

Ååååå så roligt!!! Jag ska inte fira jul med min syster och mamma i år så nu kändes det allt lite vemodigt...men jag är så glad för er skull förstås!! :-) Kram Åsa

2008-12-21 @ 10:24:33
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj vilken underbar dag ni måste ha haft:) Så roligt och mysigt. Visst är det kul med lite julgodis....tyvärr är jag KASS på att göra det så här blir vi utan....

Härligt att höra att du börjar bli piggare, du måste ju vara helt frisk på julafton:)

Tjusiga LOs du gjort här uppe åxå....gillar färgerna jättemycket!

Ha det så mysigt i julstöket:)

2008-12-21 @ 12:12:24
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0