Onsdag....

Sedan länge hade jag och Sofia planerat att baka lussekatter idag, så det har vi gjort. Så gott det ska bli när kaffet är klart. Att inte få prata är så frustrerande så fort jag försöker kommer en host attack ...... Men vi skriver lappar och det har funkat bra. Hoppas rösten kommer tillbaka snabbt.....

Gjort två LO som jag kan visa, de är till mitt mindfulness-album





Ikväll ska jag och de stora flickorna gå på teater och se Emma, systerdotter & kusin, det ska bli jätte roligt.

Kram Aase


Kommentarer
Postat av: Cina99

Du får spara lapparna och göra ett scrapcollage av dem sen... :) Krya på dig!

2008-12-10 @ 19:22:28
URL: http://cina99.bloggagratis.se/
Postat av: Lotta

Åh, vad jag gillar den första LOen....toksnygg och fotot är ju underbart.

Vill du höra nåt roligt?? Jag drömde om dig och din familj i natt:) Jag var med dig i ditt klassrum där en kille skulle göra repotage om oss, fråga inte varför. Han tog massa kort på oss och sen frågade han om våra intressen. Du sa en massa saker som läsa böcker, laga mat, baka, vara med din familj. Men du nämnde inte scrapbooking och fotografering. När han frågar mig så säger jag scrapbooking och fotografering. Då säger du "Sch, det skulle vi ju inte säga" "Varför" frågar jag, men jag får inget svar och jag fattade aldrig varför vi inte skulle säga det. Sen går vi ut på skolgården, eller torget rättare sagt i Fristad där ni släppt barnen lösa. Det kryllar av fröknar som försöker samla in barnen:) Sen får jag följa med dig hem och ska sova över för jag har så långt hem. Där träffar jag din familj. Dina tjejer vågar jag inte hälsa på, dom bara tjivas om vem som ska vara på toan och få sminka sig och fixa håret.....Men TG och Rasmus sitter i köket och välkomnar mig. Rätt som det är är det frukost, du är inte där. Jag frågar TG och han säger att du sitter väl och scrappar som vanligt:) Sen får jag frukost av TG och Rasmus. Värsta Anna Skipper frukost. Jag får dricka nån grön sörja som ska göra mig pigg hela dagen och sen nåt grovt bröd med nötter och olivolja.....Sen kommer jag inte ihåg mer....Men visst är det kul....



Sorry att detta blev långt, men jag ville berätta min dröm. Lite kul eftersom jag aldrig träffat varken TG eller Rasmus:)

Hoppas din röst blir bra snart, hur länga ska du vara tyst?

2008-12-10 @ 21:25:47
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: malin

åh din stackare - vad jobbigt att vara utan röst... det är ju det värsta som kan hända ;) särskilt om man är en pratglad figur (är du det? jag är det!) - men tänk att inte kunna höra... det måste nästan vara ännu värre va'? att inte kunna höra all ljuvlig musik... krya på dig snabbt!!! skitsnygga layouter ;) kramkram

2008-12-11 @ 12:08:02
URL: http://mallafors.se
Postat av: Maria

Är avundsjuk på alla lo du gör. Jag hinner bara göra kort:( Nu har jag två kortbeställningar kvar och sedan tänker jag inrikta mig på julstöket.

Må så gott!

2008-12-11 @ 14:37:01
URL: http://kramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0