Söndag

Ett par minus grader är det ute, solen skiner och det är så vackert. Man blir så mycket piggare av lite sol :)
Att göra listan är lååååång idag :) Men känner faktiskt ingen stress, ska posta de sista julkorten, köpa en en till verandan så mina utetomtar har det lite ombonat, kanske en ny lykta dit också. Har en del kort att göra som bör bli klara idag, några julklappar kvar att köpa, ta ner alla lådor från vinden med allt mysigt julplock :) slå in lite julklappar. Sen får vi se vad jag hinner mera......

Idag fyller en bekant år, 70 år. i morgon ska hon få sin present, ett album fyllt med LO.....

Här kommer de sista två av dem jag gjort,





Kajsa har gjort tio också så albumet blev proppfullt. Ska bli jätte kul att se 70-åringens reaktion.
Nu ska jag börja på min lista och inte sitta här vid datorn längre :)

Ha en skön söndag :) Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad du gör mycket fina saker nu :D och det ska bli spännande att se hennes reaktion när hon får dessa fina! Stor kram

2008-12-21 @ 18:43:43
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Karin

Mysiga dagar dessa precis före jul!! Jag skulle också behöva en en till trappan utomhus...får se om det hinns med.

Kram

2008-12-21 @ 21:40:08
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Hanna

hoppas du har en fin fjärde adevent :)

2008-12-21 @ 21:42:54
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0