Jag har pausat.....

och varit på konsert. Denna charmiga man har jag njutit av under en två timmar lång konsert......

image390
( Bild lånat från Björn Skife egen hemsida......)

Sju helt fantastiska musiker och Björn höll en show utan dess like, gammalt och nytt. Rock, ballader blandat med mycket roliga repliker och många härliga skratt. Vissa stunder kunde de inte hålla sig för skratt själva :=)
Tack älskade svägerska för att du frågade om jag ville följa med, jag njöt varje minut. Har aldrig sett han live innan och det var njutning kan jag lova. Tänk att vara 61 år, inte ett kilo för mycket och full fart hela tiden . En "pigg" kille....

Sitter nu hemma i soffan, har sällskap av min sambo och en granne. vi avnjuter en god whiskey och läser whiskey böcker. Allt för att kunna så mycket som möjligt innan vår resa till Skottlande i månadsskiftet aug/sept......

I morogn är det min dag igen :=) Me so happy! Scrapping igen, har gjort en del idag. Har en massa ideér i huvudet som vill göras. Nästa vecka är det sportlov, det ska bli skönt att ta det lite lugnare det behövs. Ska få vara ledig på torsdag det ser jag fram emot..

God Natt och Sov Gott!!
♥ Kram kram AA


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vilken härlig kväll ni fick.. =) det var ni verkligen värda..
love Ya
kram kram Kajsa

2008-02-10 @ 08:20:12
URL: http://kajsascrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0