Vad skönt med en ledig dag.....

Vad jag njutit idag, inte gjort jätte mycket men kopplat av, varit hos världens bästa Mamma/Mormor. Jag och Fia åkte dit och tog en fika. Givetvis fick hon en bukett med underbara tulpaner, vilket gjorde henne jätte glad.
Jag har strukit all stryktvätt, det är en skön känsla att ha klarat av detta innan helgen. Det var nästan tomt i garderoben ;) så helt klart dags att fixa detta. Min älskade son har nu tillbringat några slappa timmar i mitt sällskap, det är så härligt att se honom och jag blir lika glad varenda gång. Tacksam Mamma :)
Min älskade sambo kom hem med en underbar bukett med tulpaner i en mörkröd färg, känner mig verkligen älskad. Dessutom fick jag extra pengar att shoppa för :) Aldrig fel.......

Nu är det bara två dagar kvar till scrapträff, i morgon får jag allt ta och kolla min packning vad som ska med....
Typ allt som vanligt :) Känner mig laddad och jätte sugen på träff. Så kul att träffa alla nya och gamla scrapvänner.

Gjorde flera LO ihelgen och givetvis en på LillBus, min absoluta favorit att scrappa :

image397

Han fick en Brio järnväg i julklapp gissa om den är populär....

Desutom mina gullhönor, gjort en färgLO till mitt eget album på My Girls..... De underbara foton från
The studio i april förra året. De andra jag gjort är till deras egna album.

image398

Underbara papper.....

Ha en skön kväll, nu är det dags att bara vara. Kram till er alla.......... AA

Kommentarer
Postat av: kikkan/Lotta

Vilka fina LOer. Verkligen ett matchande papper du har hittat, den med tåg på......Kunde inte passat bättre.

Jag mailade dig innan ikväll, ang. att hitta på lördag.

Kram och god natt:)

2008-02-14 @ 23:22:36
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: MissMian

Helt underbara LO's!!!
Hmm..kan du inte komma hit och stryka min tvätt också!!???
Min sambo är lite rolig. Jag fick tulpaner av honom härom dagen men idag på Alla hjärtans har jag inte fått något ...känns lite snopet men jag vet hur han tänker. Han menar att man kan ge det när som och inte att det behöver vara på en viss dag. :)

2008-02-15 @ 00:17:30
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Lillsis

åh så fina.. gillar verkligen papprena.. vilka är de?????
ser framemot en dag för scrapping.. har inte gjort nått på sååå länge.. =)
älskar dej
kram kram
Lillsis

2008-02-15 @ 08:10:58
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Cilla

Låter som en superhärlig dag! Finfina layouter!
Ha en skön helg.
Kram

2008-02-15 @ 13:55:19
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: SannaF

Så jätte fina layouter du gjort!!! :)
KRAM o trevlig helg!

2008-02-16 @ 08:08:29
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0