Älskad Lill-Sis, världens bästa syster!

Jag har min lillasyster att tacka för så mycket. Det är så skönt att ha henne, tänk att snart tillhör hon
40-årsklubben :) Och jag som fortfarande är bara 25 , skojar lite..... ett par år får vi vara i samma klubb sen är jag med i den övre medelåldern. Jag har ställt upp och varit lektant på många av hennes barnkalas, så även iår. Fast då blir det ett stort kalas för många, fast de flesta är för oss okända och lektant är det andra som är. Men vi ska  i  alla fall fira tillsammans och en tur över sundet på fredagen ska vi nog hinna med.....Synd bara att det dröjer ett par månader till innan vi kan fira 40 åringen :)

I helgen gjorde jag en LO på henne, ett favorit kort som jag tog på henne på vår stora scrapträff i oktober.
Har skrivit ner sångtexten till "Vad det är bra....." den sjunger Nils Karlsson pysslin tillsammans med sin vän....
Både kajsa och jag älskar Astrid Lindgrensböcker och det kändes så rätt att "ge" henne den texten som journaling på en LO.....

image354

För precis så är det, Vad det är bra att jag har dej......älskade LillSis!
Detta är en hyllning till dej! Love You.

Vad kul att ni är många som är scrapsugna, alla är så Välkomna på scrapträffen och vill någon sova över ordnar vi det med.
Om det finns någon liten ny scrappare som tassar runt på bloggen så kom jätte gärna, vi har alla varit nya och man har så mycket att lära av att träffas och skojsigt är det. Mycket glada skratt och mycket prat brukar det bli. Känner man någon som gillar att pyssla kan man ta med sig sin vän! Annars hoppas jag att ni tar steget och vågar komma ensamma till en gemenskap så är så stimulerande och trivsam......

Kram till alla mina bloggvänner i cyberrymden, Älskar era snälla kommentarer det är så kul att få läsa dem.

AASE


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad du är duktig på att scrappa! Du är en stor inspiratör!

2008-01-15 @ 20:38:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lillsis

ÅÅÅH.. jag bara säger ÅÅÅÅÅH..
vilken ära.. *stolt och generad*
Tack underbara vackra systeryster..
min allrakärastesyster..
längtar sååå till mitt "kalas"
kram kram

2008-01-15 @ 21:07:08
URL: http://kajsascrapp.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken härlig LO du gjort om din syster! Systrar är så bra att ha! :-)

Jodå, det funkar bra med dagis, fast Julia var lite ledsen när Martin gick därifrån idag. Men när hon lugnat sig hade det gått finfint! Imorgon är det min tur igen, får se om det går bra då. Och så ska hon sova där för första gången imorgon också!

Kram, Sandra

2008-01-15 @ 21:33:10
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: kikkan/Lotta

Först vill jag tacka för uppmuntrande ord i min blogg......TACK!

Sen WOW, vilken underbar LO. Tokgillar fjärilen och snacka om att Kajsa måste bli glad. Så urgulligt:)

Jag kommer på träffen, jag frågade även syrran. Hon skulle kolla så hon inte jobbade eller nåt annat. Annars hänger hon gärna på åxå. Hon i sin tur har kompisar som scrappar lite. Kanske kan fråga dom åxå.

Ha det så bra, kram Lotta

2008-01-15 @ 22:03:51
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Fia

Vilken fin sida, visst är det härligt med systrar!
Min pojke har precis sett Nils karlsson...för första gången och han sjunger den sången hela tiden:)
Kram!

2008-01-15 @ 22:12:41
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Katarina

Jättefin LO och härligt foto! Visst är det underbart att vara systrar!! :-)
Kram/Katarina

2008-01-15 @ 22:48:19
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej! Du har fått en liten utmärkelse av mig, kolla min blogg så får du veta mer!
Kram, Sandra

2008-01-16 @ 10:19:25
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: lisbet

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Ha en skön dag

2008-01-16 @ 13:01:38
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0