Dagen idag har varit min!

Härligt att få några timmar för sig själv, det var verkligen välbehövligt. När man inte är ok fysiskt är det så skönt att bara få vara utan krav från andra. Har scrappat en del idag, gjort klart några jag påbörjade förra helgen och påbörjat lite nytt. Plockat och sorterat bland allt man har, fått struktur så det är lätt att packa om man ska iväg och scrappa.... Känner mig nöjd med hela helgen. Det har äntligen blivit ordning hemma. Var sak har en plats, det blir så lätt att sköta allt då. Har dessutom strykit precis all stryktvätt, så även nästa vecka är min utan måsten! Det enda jag ska fixa är lite god mat att ta med till helgen då vi åter ska till Varberg och stugbygget.

Här kommer två jul-LO, var lite fundersam till Basic Greys Figgy Pudding när de kom men kul att man kan få smak på det senare. Här har jag använt de till dessa LO. Gillar verkligen QK "Biography". Jag och älskade LillSis har lånat av varandra ett tag så jag har just nu hennes Diesel & Biography. Vill nog äga dem så småningom, får hakoll på Ebay.

image361

Alla barnen på en LO, alla hemma på julafton och gjorde en mamma glad :)

image362

Har scrappat några liknande kort på tomten innan, men älskar denna Tomte så mycket. Fick denna av TG julen 2004, den står vid braskaminen året om, kan inte ställa undan den, den har så snälla ögon.....

Nu ska jag krypa ner i sängen och bara läsa lite innan ögonen ramlar ner. Somnar gott men det värsta är att jag vaknar efter ett par timmar och sen är det halvtimmar i taget som jag sover, mer vaken är sovandes. Hoppas att läkaren kan hjälpa mig imorgon, får ju i alla fall prata med han. har förberett mig med en lsita av frågor! Han ska nog få att svara på. Har ju hunnit ladda efter sista samtalet till vårdcentralen.

Ha en skön kväll, Sov Gott. I morgon är en annnan dag, fånga dagen!

CARPE DIEM!

Tusen Kramar och Tack för all omtanke ni ger mig! AASE

Kommentarer
Postat av: Mette

Härliga layouter!
Jag har ju precis vunnit en Squeeze och vill också ha lite kul alfabet! Men jag tycker faktiskt att de är himla dyra... Är de billigare på eBay?

Kram
Mette

2008-01-21 @ 09:07:27
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Lillsis

så fina. jag har verkligen gillat figgypudding direkt.. nja inte alla i serien men de flesta..
jag sitter och njuter av metro jag.. =)
må så gott
Kram..

2008-01-21 @ 14:08:53
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: MissMian

Åh så skönt att få organiserat och ordnat och bara ha en dag så där!! Helt underbart!! Du har också fått till helt underbara LO's!! Gillar er tomte också...han är så mysig på något vis!! Tror han vaktar huset åt er!
Tack för alla gulliga kommentarer inne på min blogg. Du verkar förstå den oro man kan känna när man har en sambo med utsatt arbete...men som sagt. Man KAN inte vara orolig jämt heller...då slutar man ju leva!

2008-01-21 @ 17:30:19
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Marie

härligt juliga sidor du har gjort!

2008-01-21 @ 18:10:45
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Fia

Så fina, håller med om att din tomte är söt! Vilken snygg färg på cardstocken du använt!

2008-01-21 @ 18:32:43
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Fina!!!Hoppas du har haft en bra dag idag!

2008-01-21 @ 20:35:06
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Cilla

Mycket fint i bloggen sedan jag kikade in sist!
Kram

2008-01-21 @ 20:40:14
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0