Hej....

Hjälp vad det har blåst i Varberg, och det var skönast inomhus :).... Igår var jag medhjälpare och hantlangare större delen av dagen. Vi lade laminatgolv i stora rummet/köket, blev riktigt snyggt. På seneftermiddagen sa TG att han klarade resten själv, då dök jag in i gamla stugan och började plocka fram lite scrapsaker. hade glömt skärmattan, men klarade mig bra med en skärbräda :) Jag får ganska mycket gjort därnere i skenet av bygglampor och stearinljus. Ganska mysigt...... Hade fått lite nya foton i fredags så det var extra kul.

Visar några här, en del sparar jag på lite.

image374

Vad jag längtar, kanske inte mer än mamman själv. Men det är ju så spännande, nu är det bara fyra veckor kvar.
Blir det en prins eller en prinssea tro? Bara vänta och se, spännande spännande...

image375

LillBus, snart storebror, han gillar att tita på TV/film, han kan verkligen koppla av då och titta och skratta.

I morgon ska jag tillbaka til jobbet, idag först känns snuvan mindre även om jag varit feberfri sen i torsdagsem.
Så nu håller jag tummarna att det kommer vara bra ett tag....

Ha en skön söndag. /   ♥ Kram Aase

Kommentarer
Postat av: SasSa

Skönt att du är piggare. Ta hand om dig också;-). Kul att det går framåt med stugbygget. Låter som det blir en jättesnygg stuga.
Vackra saker att titta på. Du använder så många fina detaljer och färger.
Ha en bra vecka! pst har lagt en kommentar på scrapträffen också..;-)
KRam SasSa

2008-01-27 @ 23:03:01
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Rebeca

Hej!
Oj viste inte du var från varberg när jag la till dig bland mina rss.flöden..
men kul med fler scrappande varbergare!:)
blås inte bort!

2008-01-28 @ 14:43:26
URL: http://bexs.se/wp
Postat av: Malin

jättefina layouter - hoppas du inte blåser bort! *kram*

2008-01-28 @ 14:49:09
URL: http://mallafors.se
Postat av: Junitjej

Återigen fina lo´s!

2008-01-28 @ 20:05:37
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0