Jag är jätte trött......

Fredagkväll, på TV visas Let´s dance.... Tycker om dansen, men juryn är i min smak alldeles för tuff.
Tänk alla dessa underbara människor som lägger ner tid på att bli duktiga dansar, och de är ju sååååå bra! Nu ska man behöva vänt innan resultatet kommer.... Näe jag går och lägger mig...

En jobbar vecka är slut, skönt. Trivs så bra med mitt jobb, men ibland när kroppen inte riktigt orkar blir jag fortare trött. Nu har jag varit förkyld i sex veckor mer eller mindre då behövs inte så mycket för att det säger stopp!
Vi håller på att renovera lite hemma, det är kul men ger lite merjobb. Scrappandet har vilat hela veckan, men tanken är att på söndag ska jag hinna med lite för min egen del och då är det scrapping som gäller.

Tills dess, vill jag sova Gott iNatt, hinna fixa i ordning här hemma i morgon så att söndagen blir min....
TACK för alla kommentare de värmer och tack för alla boktips..... Måste läsa mer av Kajsa Ingemarsson
Den jag läste nu var så bra.....

Ha en skön kväll, God Natt & Sov Gott! Aase



image357

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Ha en skön helg!!!
Kram

2008-01-18 @ 22:24:58
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Sköt om dig tjejen!! Kram Åsa

2008-01-19 @ 11:06:22
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad kul det låter att scrappa lite, jag missar en träff idag eftersom jag är ensam med barnen till på onsdag. Och eftersom jag sovit dåligt några nätter nu måste jag nog försöka komma i säng tidigt ikväll, första jobbdagen imorgon! Så inget scrappande ikväll heller. Ska bli kul att se dina nya alster!
Kram, Sandra

2008-01-20 @ 08:21:55
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0