Nytt år....

Givetvis börjar årets första dag med att slappa och gotta sig. Jag är ju ledig en vecka till men min stackars älskling har lite jobbångest för morgondagen.
Vi hade det så trevligt igår med våra bästa vänner, L och jag scrappade några timmar medan våra älsklingar lagade mat och servade oss :) Vi serverades en underbar tre rättersmiddag, allt smakade så gott.
Vi såg Underbara älskade och drack kaffe, helt plötsligt var klockan tolv... Raketer hade TG fixat, jag är inte så förtjust i det men vacker var det. Klockan halv två stupade jag i säng, trött men nöjd!


Nytt år och nya utmaningar väntar..... Härligt, ser fram emot att det blir lite ljusare ute och snö hade ju varit mysigt.
Bara vi slipper allt regnande, det har väl slått alla rekord nu i mellandagarna, för det har ju regnat varje dag.

Här kommer tre LO jag gjorde igår....

image318

image319

image320

Det är så kul med nya alfabet till QK, inköpta på Ebay...... Nu är det slut med att köpa så mycket bokstavsstickers. Nu kan jag ju stansa själv :)

Ha en bra nyårsdag, själv ska jag bara gotta mig i soffan med sista boken av
Helen Tursten: "En man med litet ansikte."

Tusen kramar Aase


Kommentarer
Postat av: SannaF

Gott nytt år!!!
Kramar från SannaF

2008-01-01 @ 12:28:40
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Cilla

Så det fanns fler böcker! Den får jag lägga till på vill-ha-listan... Fina layouter. Härligt med lite sommarkänsla!
Gott nytt år!

2008-01-01 @ 14:14:56
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Lillsis

jättefina allihop.
kul att höra att gårdagen var mysig.. =)
må så gott kramen
har även uppdaterat på det andra stället kan jag ju infa om.. =)

2008-01-01 @ 14:40:44
URL: http://kajsascrapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0