Familjekväll.....

Så underbart att få rå om alla barnen samtidigt, vet inte när det skedde sist. Men igår var de alla, även pjkvänner, hemma hos oss, vi skulle äta lite grill och mysa tillsammans. Sofia kom direkt efter jobbet så vi hann koppla av en stund på altanen, de andra anlände strax efter fyra. Barnen tog ett kvällsdopp medans jag fixade det sista på maten och TG grillade.



De fem som badade....och nedan fotografen :)



Kvällen avslutades med kaffe och glass i uterummet och mycket prat/tjöt..........

TACK, underbara barn för en härligt avkopplande kväll. Så glad att ha er.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Morfen

ÅÅÅH vad härligt att ni varit på Gotland!! Nu blir jag ännu mer sugen att åka dit - bara måste det nån gång. Vilken härlig familjekväll ni haft också, måste vara en underbar känsla att ha hela familjen samlad sådär - en känsla av rikedom som man inte kan köpa för pengar. Kramisar i värmen!!

2008-07-30 @ 09:37:58
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Vad härligt det ser ut med kvällsdopp. Mysigt med grillkväll. :o)

2008-07-30 @ 10:27:02
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Hej hopp nu har jag äntligen målat klart för idag, har 7 baksidor på grindarna kvar imorgon sedan är det klart!!

Gött med ett kvällsdopp och alla ser ut att trivas i vattnet, tog mig själv ett dopp igår.

Tack för presenterna till grabbarna!

Kram Lotta

2008-07-30 @ 18:28:42
Postat av: sofia

ja, tack så mycket mamma, det var jätte härligt. massa kramar

2008-07-30 @ 19:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0