Gillar verkligen att vara ledig....

Det är nog min allra högsta önskan att få vara hemma lite mera. Njuter av lediga dagar och att vakna utan klockan.....

Idag ahr vi varit ett helt litet gäng hos Kajsa i butiken och scrappat. Fick gjort tre helt kalra och en på G ) Är riktigt sugen nu så det blir en tur till scraprummet efter detta inlägg. Har lite ont i vä pekfinger bara,skar mig på en dies..... Är det fler som gjort det? Gisses, vad det blödde.....tur att inget hamnade på LO :)



Första Dop LO klar, så fint papper till en så fin Prins.....De blå fjärilarna är av sammet, jätte läcker och jag blev jätte nöjd med resutatet.



Fick mitt månadskit från Scrapduon idag, ett underbart paket med läckert innehåll. Gjorde två LO av materialet bla denna Att scrapp ljusblått till ett foto på mig själv har jag aldrig gjort, tyvärr lite missvisande färg på fotot, men papprena var så läckra och snyggt med ett svartvitt foto på. Fick ide´n till denna LO av Kajsa, via hennes scrapjobbkompis Carina Gillade texten i journalingen så den har jag skrivit rätt av, sen gjorde jag ett annt upplägg. Men innehållet i texten är helt enkelt att leva här och nu! Vilket jag behöver bli bättre på )

Ha en skön kväll, jag försvinner in i min kreativa bubbla ett tag till.

Kramis Aase

Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbara layouter!

2008-07-08 @ 22:43:08
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: SannaF

Urfina layouter!!!

2008-07-09 @ 10:10:15
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0