Hemma igen....

Borta bra men hemma bäst...... :) Tvättmaskinen snurrar, allt är upppackat förutom scrapsakerna. Härligt att vara online igen och nu ska jag bara visa lite från veckan som gått, sen blir det bloggrunda :)
Vi har haft det skönt, full fart och mycket folk runt omkring oss, på gott och ont. Det var skönt att köra bilen hem alldeles själv, mitt val att höra radio eller ej. Gillar att ha folk omkring mig men har också stort behov av tystnad......
Så det är skönt att vara hemma där valen är mina :) På torsdag bär det av till Gotland i fyra dagar, med hjärtevännerna det ser vi fram emot.



Så här har vädret varit ibland, vilka vackra moln....



Viktor har varit och hälsat på



Filip har snickrat.....



rasmus har mekat med sin nya bil, det gick bra för han nu ihelgen 15 plats på Riksmästerskapen. Så gissa vem som är en stolt mamma....



Ett dygn med Johanna var super kul!



TG har vilat lite också på dagtid :) Bravo ropar din omtänksamma hejarklack.
Om jag scrappat? ja faktiskt lite gran, inte sååååå mycket som vanligt men några han jag med.



Tycker det är så roligt att det är mnga konstnärs själar i vår släkt på Mammas sida, därför kom denna till.
Mormorsfar, mormor, mormorsfarbror, mormors bröder, syster yster och jag, kusiner till oss i Stockholm, en kille som är astrofotograf, så himla häftigt...... och nu den nya generationen :) Kul kul!!



Behöver inte förklaras så mycket, Love you Lottis....



En tokig LO för att vara mig, men så blir det ibland.

Kram nu ska jag kolla runt vad som hänt hos er andra...... Aase



Kommentarer
Postat av: lotta

Wow vad fina bilder, molnen är underbara och mina söner är bara så fina, kan inte säga något annat än att jag är stolt över dem! Vilka fina LO du gjort den med hängmattan är superfin och inte alls galen..jag gillar den jätte mycket och kortet är drömmande på något vis.

Kram L (vi får höras ang. packning och fika)

2008-07-21 @ 19:40:56
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Lillsis

jisses.. vilka kort.. på humla och moln.. och uuurläckra LO rakt igenom, alla med sin charm..

vad du kan gumman. och jag håller med Lotta.. hängmattan var urläcker.. lite ovanlig för dej men guud vad härligt att få spåna loss totalt ibland.. =)

kramen den största..

2008-07-22 @ 23:37:29
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: Maria R

Oj, oj, oj! Nu har du verkligen kommit in i en ny stil. JAG GILLAR DEN!!! Så intressant och inspirerande! Fantastiska färgkombinationer, små nya fiffiga detaljer m.m. Roligt att se! Det verkar som du är inne i ett härligt och befriande scrapprus, go girl!

Kramis

2008-07-25 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0