I dag har vi varit ute på familjeutflykt igen :)

Mamma 70 år, det ville vi fira med att ge henne en alldeles speciell dag....... TÄNK, att alla barnbarn var med, och vi två vimsiga systrar :) Torpa Stenhus, vilken plats på jorden, vad det upplevt mycket där! Guidad tur, med de flesta i sällskapet, då fick vi minsann reda på hur nära danska gränsen vi bott, och ända ner på1300 - talet fanns det dokumenterat hur det levt där. Idag är Torpa Stenhus, en av gårdarna runt sjön, privatägt det tycker jag är maffigt.



Oj, vad många vi är.....



Vilken tidsenlig guide, underbar berättare.....



Underbara takmålningar......

Tack LillSis & tack alla barnbarn som ställde upp för Mormor! Hurra för våra familjer!

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: mette

Vilken underbar dag!



Pst... Du har fått en award av mig inne på min blogg.

2008-07-06 @ 19:03:22
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Karin

Härligt att fira tillsammans med familjen!!! Ha en riktigt skön semester. Har ju haft min första vecka och det är underbart!!

Kram

2008-07-06 @ 21:02:29
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0