Lite nytt....

Sitter på min barstol vid mitt scrapbord, benen är så trötta idag. Vilken tur att TG köpte en högstol åt mig. Scraplusten är så stor, kan knappt välja foto för helst vill jag göra alla på en gång :)
Rgenet vräker ner just nu, innan har det varit skurar bara men nu är det verkligen ihållande regn. Vilken tur för mig....då kan jag ju scrappa med gott samvete......... :)



Visst består hela livet av olika val, vilken väg man ska ta. Tyvärr har man ju inte facit så det är bara att göra det man tror mest på. Tyckte detta foto passade så bra till just en kommentar om att välja livets vägar.......



Min absoluta favorit blomma, älskar rosor, Hittade rubriken i min ordspråks bok och givetvis passade den bra på detta fotot. har medvetet dekorerat lite för att rosen verkligen ska synas......



Ytterligare en LO av månadskitet jag köpte, svartvitt foto denna gången på Viktor, en till Vikotrs album som jag gör till han och ett till vårt eget 2008 Nu ska jag bara bestämma i vilket album de hamnar :) Svårt när man är nöjd med båda.....

Ha en bra eftermiddag, jag ska fixa lite lunch till min alldeles egen älsklingsgubbe och sen väntar mer scrapping!

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga layouter med olika teman. Gillar när man hittar ordspråk att använda!

Kram

2008-07-09 @ 16:20:38
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Men så fina LOs. Helt underbara. Den översta....för det första vilket vackert foto. Och hela LOen är vacker, färgerna är sååå fina. Helt i min smak:)

Den andra är åxå jättefin, kul att hitta lite annorlunda rubrik.

2008-07-09 @ 23:30:45
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0