Onsdagkväll.....

Haft ett underbart besök idag, på eftermiddagen kom Johanna och hon var hundvakt till Wilda. Hennes svärmors hund, det är verkligen som att ha en baby med sig, passning! Men ack så mysigt vi scrappade i några timmar. Efter det kom en av Johannas bästa kompisar Sandra! SÅ mysigt och roligt att ses, det blir inte så ofta nu när barnen har flyttat hemifrån, men Sandra är verkligen en del av tonårstiden så det var extra mysigt!!!! TACK!  Underbara Johanna för att du förgyllt vår dag & kväll!! Nu är jag ganska trött, vad dagarna försvinner när man är ledig ....... Vart tar de vägen tro? Har ju bara scrappat fem LO idag och lagat lunch, tvättat två maskiner tvätt, fixat mat till grill ikväll och umgåtts :) Kankse det egentligen räcker, när man radar upp vad som blivit gjort....???

Men här kommer eftermiddagens resultat:



Underbare Filip, vad länge sen vi sågs, fredag det är typ fem dagar sedan men det saknas må ni tro :)



Ab imo pectore - av hela mitt hjärta
Vad jag älskar denne underbare sambo, världens bäste helt klart! Han är inte alltid glad när jag vill fota han, men just nu finns det några TG - foton på lager så han lär dyka upp fler gånger :) ♥ ♥ ♥ Love you so much!!!!

Ni andra är också värdefulla, så lämna ett avtryck, det betyder så mycket!

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter verkligen som om du har haft en underbar dag:) Men det är helt sjuuukt vad dagarna går fort....



Tack för kommentaren i min blogg....du har så rätt....jag är jätterik om man tänker på hur fina barn jag har. Visst kommer min tid, det SKA flytta in en systemkamera här åxå;)



Härliga LOs, gillar speciellt den om din käre sambo.



Ha en bra torsdag!

2008-07-09 @ 23:33:18
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Morfen

Åh så fina layouter!!

Fonten jag använt på Skrattkalas är en favorit - Gentle Redhead. :) Kramis! /Anna

2008-07-10 @ 09:22:06
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi, tack min kära mor! Du är gullig... Nu ska jag göra cheezecake mums Kram kram

2008-07-10 @ 09:33:37
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: ÅsaF

Superläckra layouter med snygga upplägg och färgkombinationer!! Jag tycker det låter som du har perfekta sommardagar - något att scrappa om också kanske? En typisk semesterdag? :-) Kram Åsa

2008-07-10 @ 10:32:44
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Katarina

Många härliga layouter, som vanligt! :)

Hoppas att du har en härlig sommar!

Kram!

2008-07-10 @ 12:41:26
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Maria R

Två verkligen fina LOs! Båda är bra men den på TG är riktigt vass!

Kram

2008-07-14 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0