Sol, blå himmel och varmt! Det är så skönt.....

Vilken underbar dag vi haft idag, med lagom värme och mycket blå himmel. NU är allt packat inför morgonens resa till Gotland. Ska bli så kul att äntligen få komma dit, har ju aldrig besökt ön innan. Fast man försöker packa snålt blir det en del ändå, märkligt vad mycket det är som ska i en neccesär.......
Kopplar av framför TV:n och bloggar runt samtidigt, ett bra kvällsnöje. Sovit jätte dåligt i natt så jag är inte uppe länge, vi har snurrat runt båda två och stört varandra, svårt att soman igår kväll och lättväckt. Det är det värsta som finns att inte få sömnen att räcka till. Kan ju inte vara utmattad i morgon.......

Gjorde en LO till Scrapduons första skisstävling......



Underbare Viktor & jag....



Min svärson, Johannas sambo David. Han har varit en del av vår familj länge nu, sex år :)
 


Rasmus, min lille - mitt minsta barn :) I ålder, men absolut inte i längd och fotstorlek :)
"Så fort.......går tiden,nyss var du min lille pojk nu är du 17 år". Så härlig du är Rasmus, du ger mig glädje!


Japp nu blir det paus några dagar,sen återkommer jag med bilder och semester rapport i början av nästa vecka!
Hoppas även få till en grillkväll med alla barnen nästa vecka ,håll tummarna att det lyckas!

Kram och hoppas ni får det lika härligt som vi!!

Aase


Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbara layouter! Ha en trevlig semester på Gotland1

2008-07-23 @ 19:30:26
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Maria O

Hej. Vist blir man aldeles varm av en go kommentar. Tack för att du lyser i min blogg ibland.

Jo, faktiskt så har jag äran att tillhandaha 48 timmar på ett dygn asg :-)

Så sött att du unddrar, jo, jag får tilldet bra tycker jag.Hinner tilloch med åka bada lite !

Ha det underbart på gotland.

Kram Maria

2008-07-26 @ 20:30:03
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Sandra

Du gör så mycket fint, alltid finns det inspiration att hämta här! Hoppas ni haft det skönt på Gotland!

Kram, Sandra

2008-07-26 @ 23:33:13
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Lina

vilka underbara layouter o tokfina foton!

hoppas att ni får det skönt på Gotland

kram

2008-07-26 @ 23:52:53
URL: http://ltannerfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0