Vilken härlig dag.....

Äntligen har semestern startat, så skönt. Vi började helgen med att grilla med hjärtevännerna igår.



LillPrinsen, grillkvällen igår.....


Idag har vi tillbringat dagen med TG´s föräldrar och syster. Tänk att svärföräldrarna har varit gifta i 50 år idag :) Vilken bragd, det är få förundrat att ha gjort det :) Vi hade med oss picnic och åkte en tur till Hönö/Öckerö. Strålande solsken och härligt har det varit. NU har vi anlänt hemmet, ska väl grilla lite kvällsmat om en stund och därefter blir det förberedelser för morgondagen då vi ska fira min MamseBams 70 årsdag. Hon vill inte fira så vi, LilSis & jag med familjer ska ge oss iväg på en utflykt. Hoppas vädret är med oss även i morgon :)

Det blev en del bilder tagna i det fina solskenet idag:










TG, gillar inte allt fotade alltid :) men här har Anette agerat fotograf när vi var uppe på Ramberget i Göteborg. Kul att få vara med på samma bild ibland. Vilken tur att det inte syns att jag slarvat med solskyddsfaktor, idag igen får jag väl tillägga. Jag är så dålig på att ta hand om mig själv när det gäller solen. Så i natt lär det nog göra ont tyvärr.

Ha en skön lördagskväll, jag njuter av att umgås med mina nära och att vi är lediga i fyra veckor!!!!!

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: SannaF

Härliga somriga foton!!!

Njut o ha en skön semester!

Hos oss dröjer det ännu en vecka innan semestern startar....

2008-07-06 @ 09:15:49
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej kompis!!!! Tack för i fredags, semesterinvigning tycker jag vi skall ha varje år, även om jag nu "bara" är hemma.

Vilka fina foton jag gillar det med segelbåten ser så fridfullt ut med hav och båtar tycker jag men jag har egenligen ingen aning för jag har aldrig seglat men det ser så ut ialla fall. fin bild på min lillprins som snart är skallig! Till och med bodyn ser ok ut på bild?

vi sticker ner till Anna och Marcus i em, de är i Ölmanäs och jag är sugen på att träffa min lillasyster och hennes prins.

Vi hörs i veckan kan kanske bli en fika (med knäcke, ja jag vet)

Kram L

2008-07-06 @ 12:12:11
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Morfen

Åh vad fin din blogg blivit och WOW vilket sött kort på lillprinsen! Du har blivit utmanad i min blogg. ;)

Kramar,

Anna

2008-07-06 @ 14:51:04
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Kajsa tillika Lillsis

vilka underbara blåå ögon.. man fascineras varje gång.. sa jag att jag mös igår i butiken med en liten tvilling.. 2månader bara.. så söta bröder.. den ena sov och den andra ville ha uppmärksamhet =) och då passade jag på.. ;P

tack för idag.. mamma var lyrisk..

kram kram

2008-07-06 @ 18:17:04
URL: http://kajsascrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0