Glad Midsommar...... :)

Vi får verkligen hoppas att vädret blir lite bättre i morgon, här regnar det jätte mycket just nu......
Vi åker till hjärtevännerna på förmiddagen, lite god raberpaj ska fixas innan dess och lite lättare packning av kläder och sängkläder :) Snickaren har med sig arbetsbilen och scrapparen har med sig en del av rummet :)
Japp, det lutar åt en mysig helg :), med både mat och sysselsättning......

Gjorde denna LO till förra veckans skiss, vecka 24. En underbar skiss att scrappa efter och hade som tur vad lite små foton hemma :) Hade framkallat lite småfoton, det var kul att använda dem.



I veckan fick ag en förfrågan om jag kunde göra en LO som doptavla..... En av mina jobbarkompisar ska på barndop till helgen. Det var en utmaning att scrappa utan att känna den på fotot och dessutom till en speciell dag.





Så jag gjorde två :), den i rosa toner blir doppresenten och den översta kommer att stanna hos min jobbarkompis.
Hon blev så nöjd och jag tyckte att var så kul att göra dessa.

Nu ska jag mysa med min goe älskling, och ni får ha en bra midsommar!!
Njut av att vara tillsammans och ät lite sill med god färsk potatis, en snaps och en kall öl är ju också gott till. För den som så önskar lite jordgubbar till efterrätt. men framförallt, en härlig dag tillsammans med nära och kära!!

Kram till er alla! Aase

Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbara! Glad midsommar till dig också!

2008-06-19 @ 22:49:27
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: NetteR

Jättefina layoter. Är det qk rev.fjäril du har?

2008-06-20 @ 01:36:19
URL: http://netter.bloggagratis.se/
Postat av: Karin

Vilka underbara doptavlor!!! Härlig present att få

Ha en fortsatt skön helg,

Karin

2008-06-21 @ 19:54:59
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Maria R

Hej!

Hoppas er midsommar har varit bra!?

Underbara LO:s!!!

Fin scrapphörna du har fått!

Kram

2008-06-21 @ 22:21:49
Postat av: SannaF

Jätte mysiga layouter!!

2008-06-22 @ 10:26:56
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Melinda

Hej! Helt underbara dessa två!!! Prata med Carro o hon sa att de va kanonfina. =) Jag ska scrappa lite idag, ett kort till min mamma som fyller år på torsdag. Få se om den oxå tar 5h som mitt förra kort! Hoppas du haft en bra midsommar, kramar Melinda

2008-06-22 @ 11:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0