Min LO finns med bland läsaralster på veckans skiss....

 Emma

Vad glad jag blev eftersom jag blev så nöjd med denna LO. Min underbara systerdotter, konfirmand i år.
Nu börjar även mins syskon barn bli stora :) Jag är så stolt över dessa fantastiska barn, vilka kämpar och såååå duktiga de är! Jag är ju Gudmor till min systerson, han fyller 12 år i sommar. Vad denna tiden försvunnit fort. Älskade syster yster vilka fina barn du har! Stolt och glad moster :) det är jag!

 Kevin

Ja det var en hyllning till mina systerbarn!

Idag är det skolavslutningsdag hos oss. I år slutar min Bonusdotter sjuan, Rasmus slutar år 1 på gymnasiet. Johanna har ett långt sommarlov från textilingenjörsprogrammet.......... Känner mig lite nostalgisk en sådan här vacker solig sommar dag. Flggan vajar på skolgården och klockan 13 ska jag tillsammans med alla tvåorna tåga in i kyrkan. Så stämningsfullt det är, sen börjar sommaren på riktigt även om vi haft högsommar värme länge.
Sänder en tanke till alla som slutar skolan och hoppas de får en underbar dag!

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till publiceringen, så klart dom vill visa upp en sån fin LO. Jag tycker dom där fjärilarna är sååå fina:)

Tyvärr ses vi inte på söndag vilket var meningen. Oturligt nog så måste min sambo slå hö nu och det lär bli hö-körning på söndag. Så typiskt, jag som har sett fram emot detta så. Jaja, jag hoppas att det kommer fler tillfällen att få träffa er:)

Ha en härlig helg och framför allt en härlig scrappardag på söndag:)

2008-06-05 @ 18:24:39
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Lotta

Grattis till publiceringen, så klart dom vill visa upp en sån fin LO. Jag tycker dom där fjärilarna är sååå fina:)

Tyvärr ses vi inte på söndag vilket var meningen. Oturligt nog så måste min sambo slå hö nu och det lär bli hö-körning på söndag. Så typiskt, jag som har sett fram emot detta så. Jaja, jag hoppas att det kommer fler tillfällen att få träffa er:)

Ha en härlig helg och framför allt en härlig scrappardag på söndag:)

2008-06-05 @ 18:25:42
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0