Mugg babbel.....

Lite får man roa sig med när mycket annat känns tråkigt. Så tråkigt att vakna idag, så ont i kroppen. Vet inte om jag ska sitta, stå eller gå. Jätte stel när jag reser mig ur soffan. Är lite gnällig idag ;(

Tycker att jag sprungit på toa så många gånger idag, en mugg the och en och en halv kopp kaffe borde man väl klara :)



Det gör man förmodligen om man inte har använt dessa underbara muggar, en gåva från en flicka med familj i klassen. En mugg rymmer (har kontrollmätt idag ) en halv liter *asgarv* !!! Så jag har fått i mig mycket kaffe, sju och en halv deciliter på en halvtimme :) + frukost theét en timme innan............ Tänk att det finns så olika muggar och hur olika muggarna rymmer, inte så bra kanske att få en ny favorit mugg? Men gott att dricka i dessa, och färgen det är ju min älsklingsfärg - rosa, så snyggt och läckert!!

Nu ska jag ta det lugnt idag och låta bli att tänka på värk, väder och annat tråkigt. Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Cilla

Läckra muggar!!!

Hoppas att du får/har fått post idag ;)

Kram

2008-06-24 @ 11:47:30
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: ethel

Hej och hoppas du haft en skön midsommar (har inte hunnit läsa din blogg än... =)



Hoppas kroppen blir din vän snart igen! Sköt om dig tills vidare. Kram /E

2008-06-24 @ 12:18:32
URL: http://ethelb.blogg.se/
Postat av: Malin H

Krya på dig vännen hoppas det kommer sol å värme för att stanna ....annars tar jag med särskilt till dig från Rhodos!!!

Kram

2008-06-24 @ 21:51:01
URL: http://malinsscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga du som trottsar din envisa kropp. Ja vist är det kul att se alla som visar sej på bloggen. Men jag syns ju inte från denna datorn :-(

Så jag säger bara hej och jag hoppas att vädret blir bätter så du oxå får må gott i kroppastollen.



Kram Maria Oscarson

2008-06-24 @ 22:54:04
Postat av: Fialia

Vilka härliga muggar!! Såna skulle jag vilja dricka latte ur!



Kram!

2008-06-24 @ 23:06:09
URL: http://scrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0