Oj, vilken intensiv helg, men ack så roligt.

Just värker det i benen, stått och gått mycket idag. Igår dansade jag i flera timmar...... Alltså får jag svi för det nu :) Men det är det värt flera gånger om.

Vilket brudpar, och deras följe. Så vackra, tonårsdöttrarna var så fina......



God mat, trevliga inslag av telegram sång och annat. Jättefin bröllopstårta, och dans till "vår" slags musik.
Vi var hemma vi 03.00, Johanna vår goa gullhöna hämtade oss.

Idag har vi varit i kykan igen, dopet av vår Gudson är nu avklarat:



Jag & Viktor



TG & Viktor



Mina gulliga döttrar som var med, Johanna sjöng så vackert och Sofia ställde upp som fotograf :) TACK, flickor uppskattar att ni var med.



Hedersgästen sov gott en stund.

Allt gick så bra, och Lotta hade fixat så gott att äta till kaffet. Det var så trevligt att vara i deras Hembygdsgård, då kan alla umgås enkelt. Jag visade ett bildspel som jag gjort och överlämnade albumet jag gjort om hans tre första månader.
Så nu kan jag visa alla LO ..... :)

Men det spar jag tills en annan dag, nu ska jag slappa med min bok medans TG kollar på fotboll.

Kramkram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken helg ni haft!!! Ser underbart ut!!

Kram

2008-06-29 @ 22:37:46
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej,



TACK för allt, ni är fantastiska både du, TG och tjejerna.

Du är snabb du med uppdateringar, vilka fina bilder, jag blev så besviken när jag satte mig för att kolla korten från kyrkan i vår kamera när det visar sig att det inte blev några foton tagna. Vi missade visst att ge den till Johanna, men det är väl min vanliga tur när det kommer till dopbilder.........hoppas nu på att du kan bränna en skiva till mig som jag kan komma och hämta i dagarna?

Som sagt tack för att ni hjälpte oss att göra dopet så lyckat!!

Kram L

2008-06-30 @ 09:34:42
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, vad fina kort det blev... sofia har dolda talanger som uppenbarats ;) När ska vi scrappa? Ska du till butiken imorgon? Vi vet ännu inte vad vi har för semesterplaner men det blir nog kanske köpenhamn. Kram kram

2008-06-30 @ 13:33:30
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Mette

Verkligen en intensiv helg du har haft. Men med massor av kul saker... Själv har jag jobbat natt hela helgen...

Massor med fina layouter har du också hunnit med sedan jag sist kikade in här! Verkligen jättefina!



Kram

Mette

2008-06-30 @ 23:44:03
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0