Regn, blåst och en kass kropp ;)

Fy vilket väder, är det verkligen sommar nu? Har raggsockar på och fleecetröja på inne brrrr!
Min kropp gillar verkligen inte dessa väderomslag, har ont precis överallt. Vet ju att det kan bli så men tråkigt är det...

Har i alla fall fotat lite LO som jag gjorde i helgen.

Först kommer en på Rasmus härliga miniracingbil, fick ett bra tillfälle att fota den "in action"  i maj. Har fler foton av den att scrappa :) Jätte roligt tycker jag då Rasmus blivit så duktig på detta.



Visst är den läcker?



Kevin, min Gudson och systerson. Vilket härligt foto på denna underbare, charmiga och goa kille!!

Gjorde en Lo till veckans skiss v 25, en härlig skiss som passade utmärkt till dessa foton som jag är så nöjd med.



Johanna som pratar med Viktor och hans underbare min till henne :) Jag verkligen gillar fotona!

Nu är det dags att krypa ner i sängen och hoppas kroppen är bättre i morgon.

Kram till er alla! Aase


Kommentarer
Postat av: Karin

Tråkigt att du inte mår bra. Här har vi också kallt och blåsigt. Underbara foton på din dotter och den lille gossen!!

2008-06-23 @ 22:38:56
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: SasSa

Ja men usch sicket väder vi fått. Gillar det inte alls! Ta hand om kroppen din och så får vi hoppas att det snart blir bättre väder.

Ljuvliga, ljuvliga alster du gjort sen jag var här, allihop! Fast jag må säga att hjärtat tog ett litet extra skutt när jag såg What´s on your mind. Amazing!

Kram kram SasSa

2008-06-23 @ 23:31:49
URL: http://www.sawila.blogspot.com/
Postat av: Susanne H

Härliga layouter som vanligt. ;o)

Vad roligt att du skrev att jag är lik mormor. Mor är nämligen väldigt lik henne och jag är ganska lik min mor så det verkar ju logiskt att jag också är lik mormor. :o)

2008-06-24 @ 10:07:53
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0