Så var denna helgen slut.....

En helg går sååååå fort, vi har varit i Varberg i helgen. Sol, regn och blåst det ändrade sig hela tiden. TG har fixat lite småpill och jag har scrappat tillsammans med Johanna. Igår var vi en sväng inne i Varberg, besökte torget det hör liksom till :)
Rasmus shoppade lite självhäftande plast i limegrönt och svart.... Det slutade med att han stansade bokstäver för fullt för att kunna fixa till sin mekarlåda lite tuffare..... Dessutom stylade han om sin Ipod........



Han var väldigt nöjd med resultatet..... och ännu en har förstått scrappingens begär av att skapa! och Njuta!

Sen var det ju match igår........ Sverige - Spanien. Som trogna fottbolls entusiaster hade J & D tagit med sig lite Sverige saker liksom TG´s var med packade :) Det var bara att ställa upp:

SÅ, Välkomna till "Dårarnas Paradis" :)

       
Rasmus                             Thomas               Jag                        Johanna              David


För att inte kvällssolen skulle förstöra TV-bilden hade vi hängt upp blåa lakan för fönstren. Givetvis mycket lämpliga att pryda med Sveriges flagga.......



Gissa om detta var före eller efter matchen :) Du är bäst Johanna på att bjuda på dej själv, Love You!



Inte fullt så nöjda och det var faktiskt synd om Svenskarna tycker jag.....



Jag hade i alla fall en trevlig stund medan resten av familjen tittade på TV, jag scrappade för fullt :) Dessutom i den varma plingande Sverige hatten, allt för att vara lojal. Helgens resultat är jag sååååå nöjd med, gjort 9 st LO . I en helt ny storlek för mig 8,5 x 11 " och det var superkul. Även om jag ibland blev lite besviken för att jag inte fick plats med allt jag ville på samma LO.  Det ska bli en Doppresent så jag visar inte här  något här ännu. Vet ju att dopbarnets mamma är en av mina besökare och allt ska hon ju inte få veta :) Om jag nu kan hålla mig från att visa något........;) Vet ju hur jag är när jag är nöjd och stolt över det jag gjort, och det är jag. Har fotat så jag lovar visa det lite senare

NU väntar jag på att TG kommer hem, vi åkte lite innan han från Varberg. Planering av veckan som kommer, midsommar och lite  kvällsmat får det allt bli när han kommer och slappa framför TV´n

Önskar er alla en bra start på arbetsveckan!

Kramis Aase

Kommentarer
Postat av: Johanna

Goa grejer mamma! Spana in min blogg nu då :D



johanna.candoredesign.se



kram å hej

2008-06-15 @ 20:01:34
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Malin H

Ja visst var det på tiden att jag fick ut nåt på sidan....

Nu är vi mer i fas :-)

Skönt att det inte bara är vi som ser ut som dårar hihihi.

Vad massa fint du gjort!!!

Gillar dom två här under massor!!!! Det blir till att scraplifta!!!

Kram kram

2008-06-15 @ 21:48:33
URL: http://malinsscrap.blogg.se/
Postat av: MissMian

Hahaha..vilka underbara kort på din familj!! Ni verkar ha det så kul ihop !

Angående bloggpartyt. vi är ett gäng som håller til på forumet allt om scrap. Vi startade den här månaden upp ett bloggparty som kommer hålla på hela sommaren. alla som är med har olika utmaningar i sina bloggar och det har vi helt själva valt så det finns fler som har färgutmaninger t.ex. Vem som helst får delta och då läser man på respektive blogg hur reglerna är för just den bloggens utmaning. Nu är vi i första perioden som pågår till och med 30 juni. Sedan kommer det fortsätta vara utmaningar hela sommaren. Jag har valt att bara hålla i en utmaning i Juni, kommer nog bli lite för stressigt i Juli. Men jag tycker att du absolut ska vara med och ta dig an några utmaningar! Det finns massor med kul om du kikar runt i bloggarna!

2008-06-15 @ 21:48:56
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Fialia

WOW!! Nio layouter! Jag längtar till mina barn är lite större. :)

2008-06-15 @ 22:33:54
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: den skrattande systerna..

alltså bara ASGARV.. ni måste ha sett sköna ut i verkligheten.. kevin har en sverige hatt som ser ut som en boll..men jag har inte haft den på mej .. nä nä.. däremot glömde han den hemma.. han borde ha haft den i bua.. verkar ha varit kallt därnere..

må så gott

kram kram och tack för att du gjorde min måndag..=D

2008-06-16 @ 05:56:40
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: ÅsaB

Ha ha ha, vilket härligt gäng! Tänk att de kunde förlora när det satt en så hängiven skara fans hemma i Svedala...;-) Underbara foton som jag ser fram emot att se i en layout. Kram Å

2008-06-16 @ 07:53:49
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Haha! Vilka underbara foton! Sanna supportar helt klart! :-) De där fotona blir roliga att scrappa du! ;-) Kram ÅsaF

2008-06-16 @ 14:40:49
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahahaha! Vilka härliga foton!

2008-06-16 @ 19:12:44
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta

Alltid lika kul att gå in här och se dina inlägg. Ni är bara bäst!!! Skönt att se att även scraphörnan var så entusiastisk!

L

2008-06-16 @ 21:48:24
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0