Tack älskade Sofia-gumman !

Underbara dotter som stod ut med mig i provrummet och muntrade upp mig när jag höll på att deppa ihop :) Hämtade förslag och kollade så det fanns strl som skulle passa denna trötta mamma......... - Måste du ha kjol eller klänning kan du inte ha ett par korta byxor och ngt till? Det fick mig att vakna och inköpet blev klart på några minuter: svarta byxer till mitt på vaden i fint byxtyg och en svart/vit små,små rutig singoallablus med knyte...... Till detta ska jag enligt min dotter ha svarta högklackade skor, svart handväska och vit kofta. Får väl mannekänga framför spegeln ikväll när ingen ser, det brukar vara det bästa sättet att få bort de elaka "klädspökena" som börjat bo i min hjärna :) Aldrig i mitt vuxna liv haft en sådan klädångest som nu, :) Inte roligt precis, men idag är jag nöjd med mina inköp och inte "det blir väl bra" om ni förstår hur jag menar...... SÅ Tack Sofia för att du inte gav upp :) Tur att jag har så underbara flickor. Ikväll jobbar TG, då ska jag slutföra vissa saker till söndag och bara ta det lugnt. Det blir givetvis ett besök i scraprummet, lite paketinslagning och kanske ngt glas vin. Det är fredag!

Idag på fm scrappade jag efter veckans skiss v26. Det var en härlig skiss, hämtat nya foton igår och lite nya papper sen var det bara att sätt igång, valde att scrappa ett foto på mina barn från 1992 :) Trollungar, ni är lika goa mot varandra nu som då.....

 

Älskar er ända upp till stjärnorna och tillbaka - står det i den lilla ticketrutan.

Ha en underbar fredag, har lite svårt att tro att jag hinner uppdatera bloggen i morgon och söndag. Men bilder från de två stora begivenheterna som jag ska iväg på kommer.........
Ta väl vara på varandra och njut av att det är helg! Om en vecka börjar semestern.... Kram Aase

Kommentarer
Postat av: MissMian

Jag förstår det där med klädångest men min kom nu efter den här graviditeten...usch...hatar att köpa kläder nu!!!!!

du frågade om mina dekosar. Jag gör sällan egna utan köper sånt jag gillar. Får lite udda saker i och med att jag prenumererar på Sweet Spuds månadspaket och sedan försöker jag att använda min fantasi. ibland åker klädetiketter med och lite annat. Skär ofta ut egna hjärtan och stjärnor. (äger fortafarande ingen stans!!! )

2008-06-27 @ 20:29:51
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: MissMian

Glömde ju...gillar verkligen färgerna i Trollungar!! Vad är det för papper??

2008-06-27 @ 20:30:30
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Lotta

Du kommer att vara skitsnygg i de kläderna, blusen var helfräsch!

hoppas ni får jätte kul, hälsa brudparet från oss, jag har suttit och spånat på ett telegram att skicka med er men det blir inget bra så det får räcka med en hälsning och en kram via er.

Vi ses på söndag

kramar L

2008-06-27 @ 21:34:34
Postat av: Sandra

Oj, så mycket jag missat på bara några dagar! Du är så produktiv och gör så mycket läckert! Nu har jag äntligen semester, så otroligt sköntm det har jag sett fram emot!



Japp, jag skrev ut direkt på det mönstrade,lite tjockare pappret. Det finns i alla fall på min skrivare en liten ruta jag kryssar i för att kunna skriva ut på lite tjockare utan att förstöra skrivaren. (been there, done that...)



Ha en riktigt skönt helg!

Krama, Sandra

2008-06-27 @ 21:53:41
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Karin

Fin tolkning av skissen. Ska också ta mig an den. Ha en riktigt trevlig helg med allt du ska uppleva!

Kram

2008-06-27 @ 22:00:27
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0