Värmen tar på krafterna.....

Känner mig lite utslagen idag, veckan har varit tuff på många sätt. Skönt att det snart är sommarlov....

& att mina gulliga killar, StorBus och LilBus varit och hälsat på. I söndags fick vi rå om StorBus några timmar.
Vad mysigt det var.......



Lek med Sofia.....



Kamerabus med mig.....



Idag har LillBus varit här med sin mamma och frukostfikat. TACK, älskade Lotta för att ni förgyllde min dag och gav mig lite energi :)

Ha en bra kväll därute i cyberrymden, jag städar scraprum och ändrar om lite bilder kommer på detta :)

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själv för att vi får komma och att du tar så väl hand om oss och fixar frukost till mig"

Kramis Lotta

2008-06-04 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0