Bubbelplast

Även jag har testat bubbelplast och akrylfärg......
Så läckert det blir, använde mig av manilla till denna LO.
Kommer helt klart att använda akrylfärger mera efter detta, får väl köpa lite på mässan i slutet av mars....

image453


Tog fotot en eftermiddag på fritids hängande ut genom fönstret med rumpan hängande innanför...
Gissa om barnen tyckte det var roligt :) Härom dagen på utedagen så ropade de åt mig att skynda mig med kameran för det växte sååååå fina blommor här:

image454


Visst var de vackra dessa krokus, ligger nu i fotomappen för framkallning i mars :)....
De gillar att vi fotar så mycket och ställer gärna upp som fotoföremål *ler*.

Idag bultar huvuvdet än värre och jag fryser....brrr vet inte hur jag ska göra i morgon om jag ska vara hemma eller försöka gå till jobbet :( Det går inte att göra ett halvhjärtat jobb, utan det är full fart när man är där. Får väl lägga mig tidigt ikväll och hoppas på det bästa. För det är verkligen inte roligt att vara hemma.....

♥ Nu längtar jag efter en solig, lång & härlig VÅR ♥

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Maria O

Jag har haft äran att bli meddelad denna underbara nyhet att en kille till kommit.
Så härliga våriga bilder.
Krya på dej.

2008-03-09 @ 20:27:50
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Sandra

Härliga vårfoton och en snygg LO! Själv har jag inte pysslat så mycket, men funderar på att sätta mig lite nu. Har bara så svårt att komma bort från datorn... Ja, jag ser verkligen fram emot Eventet, ska bli kul att träffas irl!
Krya på dig!

2008-03-09 @ 20:42:45
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Lotta

Men GUD vilken urläcker LO. Älskar den....visst är det kul och roligt att stämpla med bubbelplast. En klar favorit....
Du får verkligen krya på dig.....och tyvärr så är det nåt skumt på gäng här åxå. Sååå ont i halsen och kroppen känns konstig. Skit åxå!
Ser du att du fått ett sms av mig?
Kram Lotta

2008-03-09 @ 21:04:37
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Lily

Vilken KANON-layout! Åh, vad jag ääääälskar den! Jag tror jag är kär... Så fina färger, så fint foto och SÅ snyggt med bubbelplasten.

Krya på dig, vännen!

2008-03-10 @ 19:27:42
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: SannaF

Å vilken fin layout!!!!
Kul med fotografering - ALLT för konsten eller hur!?
Finfina blev fotona i allafall!
Kram

2008-03-10 @ 19:32:29
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0