Härligt med ledig dag....

Så skönt med en ledig dag mitt i veckan. Har slappat på förmiddagen vid brasan och läst lite. Därefter var det en tur till stan, klippning och färg för att dölja allt det gråa :) Ja det är massor av grått...... Shoppat en hel del och fikat på ett mysigt fikaställe.....
Idag fick jag också en önskan uppfylld, har köpt ett teleobjektiv till min kamera. Är så glad för detta, Tack, älskade TG för din uppmuntran och support i mitt fotande.

Ingen scrappin idag, men varit och köpt lite nya svarta papper, ja jag vet att det är mässa på lördag men jag kunde ju fått ngt gjort ikväll eller i morgon:) Svarta papper går åt en massa här.
Har dessutom skrivit upp vad jag ska kolla efter på mässan, ska allt bli väldigt kul att strosa runt och klämma på allt... :) När man var liten sa alltid mamma -Se, men inte röra! Hur svårt är det bland alla scrapsaker? Det gäller nog inte längre :) Enfärgat papper, craft och barnpapper, dekorationer, hmmm mycket finns på önskelistan.

Har en liten LO att visa ikväll, har ju gjort en masa nu i mars när badrummet renoverats och man kännt sig mest i vägen......

image493

Visst ser han fundersam ut den lille K, Han står på trappan till det vedeldade karet vi hade förra påsken och kollar ner på de som badar. Undrar vad han tänker på......

Ha en fortsatt trevlig kväll, snart NattisNatti för mig och i morgon dags att jobba igen och sen väntar storhandling för att fylla på matförråden lite :)

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: SannaF

Mysig o söt layout!

2008-03-28 @ 18:00:27
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Lotta

Viken mysig dag du har haft då, riktigt gottat dig.....kan man verkligen behöva ibland.

Ja, nu är det snart mässa.....längtar som en tok, tror jag längtar mer dit än vad barnen väntar på tomten vid jul:)

Härlig LO, härliga foton och jag gillar rubriken.

2008-03-28 @ 18:01:36
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Svärmor

Tackar för fikat i lördags mm.och en trevlig kväll,det var mycket att titta på i din blogg får sätta mig en annan gång och titta nogare.

2008-04-14 @ 12:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0