Jag är bonusmoster.........

Är så glad ikväll, blivit "bonusmoster"....... Till en underbar liten kille, en prins LillBus. Är så tacksam att allt är ok.
Längtar tills jag får sniffa på lillsnuffen. Men det lär väl dröja med alla elaka bakterier jag hela tiden råkar ut för.
Och den före detta LillBus har blivit StorBus...... Filip illen tänk att du är storebror :)

Grattis våra allra bästa vänner till den lille, Morgan och Lotta vi är så glada och Tacksamma för er skull.

Kram Kram AA & TG

image450

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad härligt med liten bebis att snusa på, hoppas du blir frisk snart så att du kan få träffa den lille!
Jag var på jobbet idag och var rätt tacksam för att det var en rätt kort dag, för när jag väl kom hem ville jag helst bara lägga mig på soffan. Men det ville inte tjejerna... Nåja, nu är det helg, vi får hoppas vi kan vila upp oss båda två och bli friska!
Kram, Sandra

2008-03-07 @ 22:30:16
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Lotta

Åh, vad kul. Så mysigt, du får hälsa Lotta så mycket och gratta från mig.

2008-03-08 @ 22:20:59
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0