Smyckesvisning & Stolt Mamma...!!! Tillägnat min Dotter Johanna!

För några veckor sedan hade min stora dotter Johanna smyckesvisning hemma hos sig. Hon hade skickat ut inbjudningar till många men var nog allt lite orolig att det skulle komma någon :) Det kom många och det var så kul! Hon bjöd på lite fika och hade typ vernissage på alla sin smycken. Jag hade funderat på hur hon skulle göra om någon ville handla...... Men givetvis hade hon tänkt på det och man fick nr.märka "sitt" smycke och fick det senare efter visningen. Givetvis fotade en tokig "scrapmamma" det hela. Har sugit lite på fotona och ville göra något extra av detta roliga. De har varit färdiga ett tag men jag har haft så mycket annat att visa. Idag efter vårt APT möte kände jag att det var dags att visa min dotters kreativitet och därmed säga:

Johanna jag är så stolt över dej, din enorma kreativtet och din entusiasm. Hoppas du kommer dit hän du själv önskar, att din målmedvetenhet ger resultat! Jag älskar dej för ditt sätt och din tillgivenhet. Din kärleksfullhet och omtanke. Kan inte beskriva allt med ord. Men: -Jag älskar dej till stjärnorna och tillbaka , Varje dag - Varje stund!
OCH Jag är så oerhört stolt över att vara utvald att få vara din Mamma!

Här kommer mina LO på din stora dag som smyckesdesigner:

image474


image475

Kram och God Natt Aase

Kommentarer
Postat av: Moster Kajsa

åh.. min goaste Johannasapanna.. jag som moster är mäkta stolt över din kreativitet också .. och inte bara den .. hela din personlighet.. över hela dig och allt du gör vännen.. du är den goaste av alla Johannor en moster kan ha.. vilken tur jag har som har så fina systerbarn som jag har.. är så stolt över er alla, det finns inga ord att uttrycka eller skriva ner som kan beskriva det jag vill säga.. =)
love ya the most(er)
kram kram

2008-03-18 @ 21:15:37
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Annika

Blir nästan tårögd över det vackra du och din syster skriver till Johanna...roligt att du scrappat visningen!

Javisst ses vi på mässan; ska dit lördag, absolut, kan inte vänta till söndagen, herregud, sakerna kan ju ta slut!!!! Kramar
Annika

2008-03-18 @ 21:50:00
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Karin

Så härligt!!! Ja, då har vi båda scrappat om våra duktiga döttrar.....

2008-03-18 @ 21:52:13
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0