Älskar verkligen min kamera....

Min älskade TG har skojat med mig hela helgen att min kamera snart är utbränd :)
Den används verkligen flitigt och jag upptäcker nya grejer hela tiden som den användas till. Var idag inne på Borås Fotoklubbs hemsida för att se om det fanns ngn fotokurs till hsöten, men det är inget utlagt än så jag ska nog maila och fråga....... Är allt lite sugen på att lära mig ännu mer.

Har inte kommit till ro at scrappa något, suget finns men inte tillräckligt lugn för att ställa mig där, så mycket annat som ska fixas, trädgård och uterummet ska ställas i ordning. I morgon kväll ska jag allt fixa till det där lilla mysiga med träpersiennerna som hängs upp, dynor och kuddar, alla ljuslyktor och annat mys ska plockas fram ur gömmorna :) Jag längtar......... Bilder på resultatet komer!

Lite hröliga bilder har jag att visa, under vår sköna utedag förra onsdagen så hittade några av min fritids barn en avbruten blomm, den måste du fota Aase, visst är den vacker sa flickan som tog upp den. Givetvis kom kameran framde vet hur en gammal fröken ska tas :)

image563

Men allra mest skratt gav denna trasiga sko som de plockade fram ur ett snår....... Visst är barnen ljuvliga, de gillar att hitta föremål som jag kan fota. Efter vår stund ute satt de och tittade på en hög med mian fotografier som var nyframkallade, ni skulle hört deras suckar...... ÅH, vad vackert :) Gissa om det känns skönt att även de små kan se skönheten i de små detaljerna. jag är så glad att jag kunnat överföra det på dem.

image564

Varit på klädparty och dreglat över härliga färgklickar :) Me & I, kläder....... så ljuvliga. Kunde inte låta bli utan shoppade ett par knickers vita och en tunika i gult till mig :) Härligt med nya kläder!

Nu drar det i ögonen, ska nog ta en paus med en bok och en kopp the.

Kramis AA

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, nu dras man mellan att vara ute och att ändå hinna scrappa lite!!! Ha en fortsatt skön vecka!
Kram

2008-05-06 @ 23:02:19
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Mette

Jag vill också ha en fin kamera!
Dina foton är så himla fina! :)

KRam
Mette

2008-05-07 @ 19:48:28
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Fia

Härliga foton, blir alldeles lycklig när jag läser om barnen! Förstår att det känns kul att kunna involvera dem!

2008-05-07 @ 20:54:21
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0