Äntligen fredag....

Måste nog säga att fredagar är klart bästa dagen i veckan...... Idag har jag äntligen beställt nya glasögon, varit och handlat mat, dammsugit och förberett en myskväll med hjärtevännerna.
Ikväll, var M´s äldsta dotter Emma med. Det tycker jag var extra roligt, dessutom kom Johanna ut en sväng när jag berättade att det var grill på G :) Att umgås med Lotta & Morgan är det enklaste som finns, fixade en liten grillbuffe´med korv, hamburgare, hemmagjord potaits sallad och grönsallad, vi grillade ävenmajskolvar o halomi och champinjoner mmmmm Det hela avslutades med kaffe och glass!

Älskade Filip-StorBus idag har han åkt omkring på Rasmus bättre begagnade BobbyCar.... :)

image601

I uppförsbacken går det bättre att gå av och dra med sig bilen :)

image602

Givetvis passade jag på att hålla och gosa så mycket som möjligt med LillBus, min lille prins :)

image603

I morgon ska jag umgås med Syster Yster..... Scrappa!!!!

Till er andra önskar jag en underbar helg med mycket kvalitets tid.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lillsis

jisses vilka godingar.. är inte nått avis.. nääe då.. *håller fingrarna i kors*
ses senare idag.. längtar till att få scrappa igen.. =)
kram kram

2008-05-24 @ 07:06:29
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: Morfen

Vilka härliga foton och vad roligt att scrappa idag. Hälsa syster yster från mig. :) Kram!

2008-05-24 @ 07:42:15
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej och tack för en kanonkväll igår, som valigt bjöd ni på både mycket och jätte god mat!!!! Och visst är det så att det är så kul och enkelt när vi ses, kul att även både din och vår "stora" var med.
Vi har haft en kanondag i Göteborg, vilket väder så varmt och gott. Vi hörs imorgon
Kramis Lotta

2008-05-24 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0