Ballonguppsläpp!!!

I fredags kl 10 släpptes ca 300 ballonger upp i luften från skolan. Det var slutet av en jätte trevlig vecka på skolan i hälsans och kompisskapets tecken..........

image572

image573

På de små lapparna finns barnets namn och adressen till skolan, förr om åren har vi fått vykort från Tyskland, Danmark och flera orter i Sverige. Så kul! Det var så häftigt att ballongerna fanns precis ovanför mig och teleobjektivet fanns på :) Mamma/fröken razzi i farten...... Som vanligt :)

Dagen idag har gått i städningens tecken, vår stora altan är nu skurad med högtryckstvätten och likaså verandan på framsidan. Alla rabatter är rensade och det känns så skönt. Äntligen är jag ikapp med mig själv.

Kroppen är så trött och solbrännan svider idag mer än igår ;) Tur att det fläktat lite mer idag så det funkade bra med långärms T-shirt.

Alla mina bloggvänner, TACK för alla värmande kommentarer som ni ger mig. Jag *ler* inombords av stolthet.
I morgon är det måndag igen..... Tyvärr möte på kvällen, men annars väntar scraprummet på mig..... alla projekt som ska färdigställas.

Kram kram Aase




Kommentarer
Postat av: ethel

Så mycket fint du fotot sen jag var på besök sist! Två favoriter är det på TG och sen den radiostyrda bilen!

2008-05-13 @ 08:46:36
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad underbart med ballongutsläpp!

2008-05-13 @ 18:29:44
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0