Frustration..... & Soligt väder :)

Var ute på min bloggrunda igår kväll, detgick inte att få igenom kommentarer. Det är så tråkigt. mest var det Blogg.se som strulade..... Hoppas det funkar bättre idag.

Gjorde två snabba LO i helgen på kusinerna, hade först tänkt ha dem på samma LO, men foton var så stora och
fina att det fick bli två :) En tjejkusiner och en killkusiner.....


image606


image607

Snart dags för att gå till jobbet, strålande sol idag också. Så skönt men en regnskur hade varit bra så att allapollen lägger sig lite.

Ha en bra dag. Kram Aase

Kommentarer
Postat av: lillsis moster och mamma

åh vad fina de är våra barn.. känner mej så stolt över dina stora och mina små.
vilken gåva vi har fått..
hm.. börjar bli sentimental.. kommer det med 40 siffrorna eller ????? *asg*
kram kram

2008-05-27 @ 16:08:42
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej hopp i det soliga gröna!

Gissa vad jag gjort idag?.... Jo jag har lekt konstnär och kluddat på en målarduk, så himla kul nu skall
jag bara få till mitt foto och lite dekorationer också......
Hoppas du haft en bra dag på jobbet och jätte fina LO som vanligt!
Kram Lotta

2008-05-27 @ 16:20:33
Postat av: Johanna

Tjusigt värre :D Fina kort på mina goa kusiner. Kram kram

2008-05-27 @ 19:31:09
URL: http://www.candoredesign.se
Postat av: Anonym

Fina layouter! Visst är det frustrerande när det inte fungerar att kommentera!!!!
Kram

2008-05-27 @ 19:44:52
Postat av: Lotta

Verkligen fina LOs:) Så söt det lilla brevet var på den översta....toksöt. Är det en stämpel eller vad?

2008-05-27 @ 21:13:13
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0