Making memories.....

Det är ju det vi gör när vi scrappar, men nu handlar det om deras kurs på Scrapeventet. Det var den första kursen och utan överdrift var jag helt bort efter 30 sek amerikansk presentation och arbetsbeskrivning. Fick lätt panik och undrade om resten av helgen var likada :) efter en stund släppte panik känslan och jag plockade upp allt material ur påsen framför oss. Underbara saker och massor....... Då kom paniken igen när jag fattade att hon gav oss en instruktion av de två nya verktygen vi skulle använda "Tagmaker" & "Grommet tool". TACK, Anna & Kajsa för att ni fyllde i där jag inte hängde i med svenska ord :) Tag makern var rolig, det är den lilla kanten runt cirklarna vi gjort med hjälp av den. Grommet tool var en hål/öljett sättare i stort format, kul att lära sig får se om jag kommer att använde den sedan. Den vita och silvriga blomman är sådana stora öljetter.....

Har idag färdigställt alla fyra LO som man skulle göra av materialet. En hel del saker kvar att använda vid ett annat tillfälle. Lite bleka färger men med lite fin justeringar a´la Aase så kommer nu resutaten:

image580

image581

image583

image584

Ja det var allt för denna gången...... Scrappa scrappa mycket ideér just nu :)
Känner mig piggare, så på måndag dags för jobb igen.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh vad fint allt blev! Jag tycker jätte mycket om kortet på Filip, och jag ser att nya dies är användna.
kramis L

2008-05-17 @ 17:39:44
URL: http://lottaspyssel.blogg.se
Postat av: Mette

Vad skönt att höra att du är piggare!
Dina layouter är bara såååååå himla snygg. Vilka härliga färger! :) Gillar dem alla lika mycket.

Kram
Mette

2008-05-17 @ 18:10:28
Postat av: Karin

Layouterna blev så snygga!!! Mycket nytt här hos dig...har inte haft tid med vare sig scrap eller blogg den här veckan. Varit på internat två dagar med jobbet och så alla beslut så här i sista etappen av renoveringen.
Kram

2008-05-17 @ 23:00:11
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Jennie Simmat

Fina layouter!!! Pappret på min senaste LO kommer från My Mind´s Eye. Har länge letat efter papper i blått/rött eftersom jag har en hel del foto på Nanna i overall....
Kram

2008-05-17 @ 23:04:47
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: SasSa

Jisses Va fina!!! Åh ni måste ha lärt er massor av roligt och fått många roliga minnen på Scrapeventet.
Skönt att höra att du mår bättre. Hoppas du slipper sjukdom på ett långt tag nu. Ta hand om dig och så ses vi snart;).
Kram SasSa

2008-05-18 @ 00:00:41
URL: http://www.sawila.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vad snygga layouterna blev!

2008-05-18 @ 19:26:05
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Maria R

Så fina LOs du har gjort! Det syns att du har hittat ngt nytt och utvecklats...härligt! Älskar fotona med dig och dina töser...underbara!
Kramis:)

2008-05-19 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0