Så trött och vimsig......

Vet inte riktigt vad det är med mig, kanske bara för mycket ? Åkte till sjukhuset idag för att kolla min bentäthet, något som skulle göras. Kom i god tid, växlade pengar till parkeringen och kände mig inte alls stressad. Skulle anmäla mig i receptionen på medicin mottagningen. Den stackars damen i luckan frågade mig om det blivit något missförstånd...???? Jag hade tid nästa onsdag 9.45....... Gissa om jag blev snopen, och alldeles frågande. När jag tittar i min almanacka har jag noterat 9.45 nästa ondag men inte till vad. På min kallelse hade jag skrivit 9/5 8.30 Det är ju inte ens 9/5 idag. Fattar inte vad det är som blivit rörigt i huvuvdet :)Nåväl, hade gott om tid innan jobbet så jag kunde förbereda inflytten i uterummet så inget ont utan något gott. Nu är det klart, dessutom har jag dammat och dammsugit resten av huset också.

Så här fint har jag i mitt uterum......

image565
image566

Så i morgon åker jag till Handstämplat med gott samvete, ska öppna butiken åt Kajsa, tar med en lättare scrappackning så jag kan scrappa lite där :)

Ni har väl kollat in Handstämplats Blogg det är tävling på gång.... med anledning av någon som nyss fyllt 40 år.... :)
Ja inte jag för jag är storasyster :) Kika in än finns tid att vara med och det är en klurig tävling :)

Nu ska jag ta en kopp the´och några kex....... Så många steg på mätaren idag igen.... säkert stegrekord denna veckan också.

Krameli Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åh, vilket härligt uterum ni har!

2008-05-07 @ 22:32:10
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hejsan!
Besök gärna min blogg där jag just nu håller två tävlingar. Den ena är scrap relaterad och den andra mode relaterad.
Var med och tävla du med. Lycka till!

2008-05-07 @ 22:59:18
URL: http://www.bexs.se
Postat av: Anna

Oh, vilket mysigt uterum!

Tur att det var åt det "rätta" hållet med besöket, vore ju surt om det varit för en vecka sen!

Wilma undrar när du kommer och hälsar på?
KramKram Anna

2008-05-08 @ 09:21:32
URL: http://annascrapar.blogspot.com/
Postat av: Lisbet

NU DU..har jag laddat med kaffe framför datorn ? stulit mig lite tid och ska bara njuta av en redig scraprunda. Känns som om jag verkligen behöver detta ? man stagnerar lite i sitt tänk om hur man ska göra om man inte inhämtar lite inspiration.

Du är inte ensam om att ta fel dag - jag har också gjort det. Men står där och är så bestämd över att få komma in och så..har man fel ..dag..så snopet.

Ha en skön torsdag.

2008-05-08 @ 14:07:39
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej hopp, vilken dag så underbar! ser fram emot invigningen av uterummet, vad fint det blivit!Men var är det snygga tyget???
kramisar Lotta

2008-05-08 @ 19:01:27
URL: http://lottaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0