Det är fredag....

Lika härligt som vanligt att det är fredag, ikväll är det IDOL som gäller eftersom N & R är hemma :) Lite synd jag gillar DoBiDooo.  Men vad gör man inte för barnen....

Idag har jag gjort klart två LO, började på den ena igår.......  Så nu är två LO till gjorda till vårt Gotlands album :)



Tack Lotta för att du tog detta foto på mig & TG. Inte ofta vi finns med båda två så det är extra roligt.



Ja vi tog upp kameran samtidigt och knäppte båda två....... Vem vann? Det är vår hemlighet och mitt foto är med på en utmaning så den kommer att visas här senare :) Ovanliga färger för min del. men man blir glad av dem eller hur??? Passar på min goa glada vän..... Love You Lotta :)

Hoppas ni alla får en härlig kväll! Vi njuter av brasan och alla levande ljus :)

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det fredag - igen!! Här blev det Dobidoo:)

2008-11-07 @ 22:41:59
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Karin

Fint foto och snygg LO (den med kameran i högsta hugg!).

Förfärligt med mannen som dog så hastigt. Visst blir man berörd och stannar upp lite.

Ta väl hand om dig,

kram

2008-11-08 @ 15:16:14
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0