Kan lova att det var värt en tjuvstart :)

Blossa´s årgångsglögg 2008 var så god, verkligen värd att tjuvstarta på. Jag gillar glögg som inte är allt för söt så den passade mig så bra! Tack min älskling för att du överraskade mig med den igår...... Flaskan är alldeles metallicblå, så läcker.

Att vara ledig innebär fullt upp, men bara med roliga saker :) Först kl 8.40 dök Sofia upp vi åt en god och rogavande frukost om än mycket babbel från båda håll. Tack Gumman för det, dessutom kom hon tillbaka för att äta lucnh med mig och Lotta som dykt upp. Fick låna Viktor en stund medan Lotta handlade mat. Det är kvalitetstid på högsta nivå vill jag lova. Han är glad mest hela tiden........ han och Sofia myste lite och då fick jag fram kameran (konstigt att den finns tillhands...... )





Sötnosar båda två!

Scrappat har jag också hunnit med, allt kan jag inte visa här ännu........ Men en till Skottlandsalbumet har jag gjort.



Ser lite nse ut, men det är svårt att fota dem ibland, men det syns ialla fall hur jag gjort, eller hur?

Har funderat länge och väl på det här med album. Hur sparar ni era LO? Jag har efter mycket grubblande bestämt mig för att göra två resealbum, Gotland & Skottland........ Belgien blir väl också ett så småningom :) Men alla andra LO man gör, hur ska man fördela dem..... Hur gör ni? Tar gärna emot tips hur ni gör med era LO, har ju en rejäl hög som ska in någonstans :)

Må gott!!!! Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gillar din nya LO i massor....så sött det lilla fåret längst ner:)



Ang. den 15...hmmmm...jag funderar på det. November är en enda stor födelsedagskalas.....alla i min lilla familj fyller år då + Linas kille. Tindra fyller den 17 och den 16 ska hon ha barnkalas (hjääälp!!!) här.......men jag kanske kan komma en stund på lördagen ändå. Hade varit jättekul, verkligen. Så ja, jag ska tänka. Behöver ju inte stanna så länge (ja, det vet man ju hur det brukar att bli..hehe...) Jag återkommer:)

2008-11-05 @ 21:04:31
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Oj! Jag måste också försöka få tag på årets glögg ju! :-) Vilket härligt fårfoto!! Och fin layout! Jag har samma dilemma med layouterna så jag har inget bra råd tyvärr. Kram!

2008-11-05 @ 21:04:33
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Karin B

Det låter som om du haft en härlig dag! Din layout också! Jag sätter alla mina efter år i hyfsad kronologisk ordning. Har inga speciella album...

2008-11-05 @ 22:10:02
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Karin B

Ja, jag kan ju inte den 15 heller (ska det aldrig passa) ska på dop i Stockholm!

2008-11-05 @ 22:10:45
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Johanna

Åh, jag vill också kramas med gosiga viktor och filip... hehe, urtjusig LO som vanligt. Nu ska jag lägga mig bums i sängen, är riktigt trött efter jobbet och skola tidigt imorgon! :D Kram kram

2008-11-05 @ 22:25:43
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Johanna

Åh, jag vill också kramas med gosiga viktor och filip... hehe, urtjusig LO som vanligt. Nu ska jag lägga mig bums i sängen, är riktigt trött efter jobbet och skola tidigt imorgon! :D Kram kram

2008-11-05 @ 22:25:55
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: myamia

jättefin lo! jag sätter mina los i kronologisk ordning (viktigt för mig) i tre olika album. ett för 2006(och innan), 2007 och ett för 2008. kram

2008-11-05 @ 23:13:36
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0