OK, nu är det gjort.....

Jag har gjort de första julkorten sen jag började scrappa :) Kikat runt på era bloggar och sett det ena kortet efter det andra visas upp. Jag har ståndaktigt tänkt att näe inte för mig :) Men så skulle jag ha ett arrangemang hos Syster yster i butiken En möhippa och de ville göra julkort............... Då måste man ju kunna inspirera eller hur? Alltså gjorde jag två snabba kort att visa och blev ganska nöjd med resultatet



Usch vilken dålig bild, får göra om den en annan dag.....



Kanske kan även jag göra några till? Vi får väl se :)

Men ialla fall hade jag en rolig fm kika här:



En blivande brud som verkligen gillar att pyssal så hon bara njöt och sa att hennes vänner minsann kände henne :)



Här är en del av gruppens julkort de fixade till på två timmar....



Två av möhippefixarna gjorde denna lilla ask och resten bidrog med små tankeord till det blivande brudparet. Glada och nöjda tågade de vidare mot flera äventyr och jag packade ihop och åkte på scrapträff. Gissa om jag var både trött och lyrisk över att fått vara del av en sådan betydelse full dag :) Dessutom är bruden, en storassyster till en av Sofias kompisar och en del av möhippe gänget kände jag sedan tidigare det gjorde det ännu roligare :)

Nu sitter jag framför brasan, det har varit ännu en frusen dag, fattar inte vad det är med mig, fryser hela tiden. Brrrrr
I morgon är det onsdag och för mig betyder det ledig dag. Dessutom ska jag göra en mycket efterlängtat besök hos frisören.....Mmmmm gissa vem som ska njuta!

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: MissMian

Så fina korten blev! Du har en utmaning i min blogg!

2008-11-18 @ 21:41:48
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Lotta

Julkort, ja just det, hur skall man hinna med allt? men dina är fina så får jag tidsbrist kanske det blir att införskaffa några från dig??? Jag och Elin scrappade lite igår men det blev inga julkort, hann göra klart en julklapp innan lillterror Viktor höll på att riva ner krukor och lampor över sig.

Kramis L

2008-11-19 @ 09:49:55
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, fick du klippa dig idag? Det har velat göra JÄTTElänge, men jag har köpt scrapsaker iställer för min pengar så det blev inget med det denna månaden heller, men förshoppningsvis kommer jag iväg om två veckor eller så ;) Hörs sen! Stor kram

2008-11-19 @ 18:00:16
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Maria

Grattis till dina första julkort, de blev jättefina tyckte jag.

Vad kul med en pysslig möhippa. Låter som om det var en lyckad tillställning.

Hoppas du blev nöjd hos frissan idag. Fryser också och skall snart kura ihop mig i soffan en stund....



Kram Maria

2008-11-19 @ 19:32:08
URL: http://copyrightmaria.se
Postat av: Maria

Hej Aase!

Har äntligen tagit mig själv i kragen och kollat in här, bla för att se vad du skrivit om min/vår härliga dag. TACK!!

Det var verkligen en toppendag och du bidrog till stor del till det!

Ha det jättebra och njut av det vackra vädret. Jag hoppas bara att det är lika vackert den 6:e. Och du, du vet väl att alla är välkomna till kyrkan (15.00). Kram /Maria

2008-11-23 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0